tirsdag, august 14, 2007

Om at løse det, man kan løse

Kan endnu en gang konstatere, at blandingen af for lidt nattesøvn, lang transporttid, lavt blodsukker og afsked med kæreste er den perfekte opskrift på helt afsindigt nedtrykt sindstilstand...

Nuvel. Jeg må fikse det, som fikses kan - så nu stikker jeg ned efter en burger og nogle fritter, og så tror jeg, jeg går tidligt i seng.

Med lidt held er verden i morgen atter et dejligt sted at være.

Lommen - ikke meget her i verden, som afslapning ikke kan løse

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Nu tager jeg mig et godt brød og en ostemad. En kold øl. Og så i seng. God nat :-)

14 august, 2007 22:32  
Blogger stinekp sagde...

Forstår godt din tilstand! Og tror du har fundet et ret godt middel der :-) Har selv haft en forfærdelig nat: er blevet vækket præcis 79 gange af en vens 'søvnmaskine', der skal bruges til at holde depressive mennesker ude af REM søvn. Jeg tror ikke helt softwaren virker som den skal...natnat!!

14 august, 2007 22:52  

Send en kommentar

<< Home