onsdag, august 08, 2007

Jordens trætteste dag - et underskudsindlæg

Har skændtes med kæresten hele dagen og været til psykolog...

Har haft hovedpine og "tungt hoved" pga den fuldstændigt uudholdelige lummervarme...

Er mismodig og har tusinde tanker kørende i hovedet...

Er møghamrende træt af at tage de samme konflikter igen og igen og igen pga hans og mine dumme mønstre...

Er osse bare træt i al almindelighed - vågnede klokken kvalme i morges efter alt for lidt og alt for let søvn...

Det hele er egentlig bare lidt noget lort.

Lommen - somme tider giver man lige op et par timer ad gangen, ikke?

8 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Er det ikke underligt, som problemer har det med at klumpe sig sammen? Hvorfor kommer det hele dumpende på én og samme dag?

Hold ud - i morgen ser det hele meget bedre ud (man når jo bunden på et vist tidspunkt, og så begynder det at gå opad igen...)

kh Shiva

08 august, 2007 18:04  
Blogger Lommen sagde...

@Shiva:
Bare rolig - jeg holder skam livet ud. I strakt arm...! ;-)

P.s.
Virker dit link ikke, hvis du klikker dig ind som 'other' og husker at skrive http:// foran din blogs adresse?

08 august, 2007 18:06  
Blogger Terse sagde...

Hov, det der lyder totalt som min dag i går. Jeg anede ikke at de sådan ligefrem gik på omgang!?

08 august, 2007 19:35  
Anonymous Anonym sagde...

Ville ønske jeg kunne sige noget der kan hjælpe.. men tænker bare at jeg kender den fornemmelse rigtigt godt.. En overgang tog jeg sovepiller for at kunne slappe nok af til at kunne sove.. nu hjælper et glas kakaoskummetmælk med en håndfuld mandler, så på en øv-dag kan jeg anbefale den cocktail og så at hoppe tidligt under dynen..

08 august, 2007 19:52  
Blogger stinekp sagde...

I forlængelse af dette underskudsindlæg, så lad os da glemme de der dårlige dage (som min weekend bl.a.) og tage en overskudsdiskussion! :-)
Jeg har slået træt op i min retskrivningsordbog og der står ikke at ordet kan bruges som tillægsord - kan det virkeligt passe?!

08 august, 2007 20:20  
Blogger Lommen sagde...

@Terse:
Nej, hvor hyggeligt - du er her stadig! Super! :-)
På omgang? Hm... Nu mangler jeg bare at vide, hvor mange vi er i gruppen. Så kan man jo begynde at planlægge... ;-) Ja, lidt (galgen)humor hjælper jo altid.

@Sylle (muligt blogkælenavn? :-)):
Nu har jeg aldrig været meget til cacao (og da slet ikke på skummetmælk :-)) og tror i øvrigt osse sagtens, jeg kan falde i søvn uden nogen form for "hjælpemidler" i dag. Og ja, overvejer helt ærligt lige præcis bare at hoppe i seng nu. Kæresten har osse lige smækket røret på midt i (endnu en) timelang drænende samtale, så... så kan jeg i hvert fald gå til sengs med 1-1 i dén statistik. Hurra - eller noget. Øv.
Men tak for medfølelsen.

08 august, 2007 20:25  
Blogger Lommen sagde...

@Stine:
Kan 'træt' overhovedet være ANDET end et tillægsord? Anyways, lige nu føler jeg det ikke som et tillæg, men snarere som HELE mig... *suk* *ynk*

08 august, 2007 20:55  
Blogger Lizelotte sagde...

....håber I er blevet venner igen. Og at du har sovet godt i nat....

09 august, 2007 10:31  

Send en kommentar

<< Home