lørdag, november 25, 2006

Jeg GØR det rigtige...

... synes jeg selv (jf gårsdagens indlæg). Men i hvert fald for en tid bliver det uden ham dérsens nordvestjyden. Og det er ikke med min gode vilje. Men det er faktisk med min næstbedste. Jeg véd, hvor han er henne lige nu, og dér er bestemt ikke rart. Erfaringen (som jeg jo ellers ikke lytter til !-)) viser, at helten altid må drage splittet og fortvivlet ud for at vende helet tilbage. Min helt red af sted tidligere på dagen. Det er knageme hårdt, det her. Men jeg dør ikke. Og så har man jo altid arbejde og studier at begrave sig i. Hva' si'r I, folkens? Ska' vi snuppe et slag Fortrængning & Fornægtelse? Jeg vinder stensikkert. På tid.

Lommen - og så taler vi ikke mere om dét

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Når det kommer til F&F, så vil jeg bare lige sige, at du ikke skal regne med at vinde uden konkurrence! :-/

Og jeg tror altså, at jeg vil undlade at heppe på *nogen* af os ... Men held og lykke med projektet.

25 november, 2006 07:40  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg er med på en omgang F&F... jeg vil helst ikke lyde som om jeg blærer mig, men hverken du eller Lucy har en chance ;o)

25 november, 2006 18:31  
Anonymous Anonym sagde...

Bring it on, Alice! Selvom jeg ikke er helt sikker på, at F&F-mester er en god titel at vinde ;-)

Hvem starter? Aij pis, jeg kom til at tyvstarte :}

25 november, 2006 20:32  
Anonymous Anonym sagde...

Lucy: Hvem bekymrer sig om, hvorvidt det er en god titel... det vigtigste er at vinde!

Hvor langt tilbage tæller med? (yes, i er allerede langt bagud ;o) )

26 november, 2006 00:02  
Blogger Lommen sagde...

@Lucy og Alice:
Hm... Havde nærmest allerede "glemt", jeg havde udfærdiget denne blogpost... !-)
Men det lader jo til, at vi snart har et hold at stille op med til OL i F&F.
Hvor langt tilbage, vi går, er lidt problematisk at svare på, eftersom ingen af os vel kan huske, hvor langt tilbage det går...

Og i øvrigt: Kan godt være, det ikke er en sportsmands-vinder-mentalitet, men jeg håber altså faktisk lidt, jeg taber på den her...

26 november, 2006 16:11  

Send en kommentar

<< Home