torsdag, november 16, 2006

Al erfaring...

... viser, at jeg intet lærer af erfaringen!

:-S

12 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Det gør jeg heller ikke så det skal du ikke være ked af.

Fx med slik. Jeg lærer aldrig at man ikke skal spise hele posen med matadormix fordi at man så ender med kvalme og alligevel ikke kan nyde filmen.

:D

16 november, 2006 11:04  
Blogger Suzy-Hang-Around sagde...

Velkommen i klubben.

16 november, 2006 11:06  
Anonymous Anonym sagde...

Ja, se det kender jeg så sjovt nok også fra mig selv :o)

Men det har vel også sin charme..det prøver jeg ihvertfald at overbevidse mig selv om!!

16 november, 2006 14:25  
Blogger Lommen sagde...

@Alice M:
Det pudsige er, at jeg strengt taget heller ikke er så ked af det. :-) Somme tider bliver erfaringen faktisk bare en hæmsko - for i hvor høj grad KAN man virkelig afgøre, at en ny situation eller et nyt bekendtskab er identisk med noget, man før har set??
Mht Matadormix er jeg i den heldige situation, at jeg (næsten) ikke kan lide slik. Ja, se - dén havde du nok ikke set komme, hva'? Ny erfaring til dig dér! :-)

@SHA:
Øjner jeg en anelse opgivenhed? !-) Og så i øvrigt: Gik jeg glip af den stiftende generalforsamling? :-)

@Sille:
Haha. Tænkte nok, at det her var lige dig.
Som nævnt over for Alice M., så er jeg egentlig heller ikke så utilfreds med det her. Det er vel noget med ikke at blive alt for lukket og mene, at man i en alder af 30-40 år har forstået tilværelsen fuldt ud og oplevet, hvad der er at opleve, blot fordi man har en vis sum erfaringer...

16 november, 2006 14:42  
Anonymous Anonym sagde...

Årrh hvad....??? Ikke at kunne lide slik..

Gid det var mig så jeg kunne tabe et par kilo

16 november, 2006 16:18  
Blogger Lommen sagde...

@Alice M:
Altså... Nu er der så ingen, der siger, at jeg ikke kan veje en 5-7-10 kilo for meget, blot fordi jeg ikke kan lide ret meget slik, vel? =) Der er jo - desværre? - opfundet ting som cookies og chokolade (jf. min sidebar) *ahem*

16 november, 2006 16:21  
Anonymous Anonym sagde...

Nu er jeg forvirret, hvordan har du/i så lært at i intet lærer af erfaring? :o)

16 november, 2006 16:57  
Blogger Lommen sagde...

@Daniel:
Glad for at se, du fangede mit fikse (?) lille ordspil. :-)

16 november, 2006 17:11  
Anonymous Anonym sagde...

Pernille: så chokolade er ikke slik?
Se det var en af de mere listige manøvrer. Men det fik dig da til at se godt ud på distancen... i starten... :op

17 november, 2006 01:03  
Blogger Lommen sagde...

@Lomomba:
Jeg ku' sige, jeg ser godt ud på alt andet end distancen. Jeg ku' sige, jeg bare ser godt ud. Jeg ku' sige...
Anyways. Alle - AL-LE! - ser godt ud, når de spiser chokolade. Selv når man sviner med det, og det hele sætter sig i mundvigen. Folk er afslappede. De nyder. De hygger sig. Og har for en stund genvundet troen på, at det hele nok skal gå. Verden har sine små nydende øjeblikke. Chokolade er ét af dem.
Var der mere? !-)

17 november, 2006 04:55  
Anonymous Anonym sagde...

Med den entusiasme kan du vist slippe afsted med hvad som helst.
Men... du ville se ENDNU bedre ud hvis du bare indrømmede at chokolade er slik. :o)

17 november, 2006 15:48  
Anonymous Anonym sagde...

Chokolade er ikke slik!
Slik er en tam betegnelse for et sååå stort nydelsesmiddel som Chokolade er.. Mmmmm...
Og det kan bruges til rigtig mange ting!!!
Blink-Blink
Knus BrainOnFire

19 november, 2006 12:08  

Send en kommentar

<< Home