søndag, september 02, 2007

Våd røv og udbrændt hårtørrer

Ja, det er altså én af de dér små ting, som jeg normalt ikke lige nævner for vennerne eller folk i forbifarten, vel? Osse begrænset hvor spændende éns vaskevaner (eller mangel på samme) lige er, ing?

Men øh... Der er altså en sjælden gang imellem, hvor jeg ikke lige får vasket undertøj, inden jeg løber tør for rent. Så plejer jeg at være god til at klatvaske lidt, sådan at jeg alligevel har til de næste par dage, inden jeg får tid til at maskinvaske.

Ja - plejer. Det er smuttet et par gange, og hvad gør man så?

Man klatvasker og tørrer så straks trusserne under hårtørreren (underboen må gå og forestille sig, at hendes ellers korthårede overbo har et meget stort hår... ;-))

Well. I dag brændte min hårtørrer så sammen. Ja, den holdt bare op med at virke. Lige pludselig. Så det er så forklaringen på overskriften... *Rødmer lidt* Mand, hvor sku' jeg ikke sidde i vores fælles sofa i eftermiddags - kunne bare se for mig, hvilket aftryk, jeg ville have efterladt... :-S

Og ja, der er bestilt vasketid til i morgen! ;-)

Lommen - hellere våd røv end klam personlighed

7 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Kan godt nikke genkendende til problematikken.. selvom jeg efterhånden har så meget undertøj, at det sjældent bliver helt så akut. ;)

Men altså, nogle gange sker der bare vigtigere ting i ens liv end at man er ved at løbe tør for rent tøj? :)

02 september, 2007 20:16  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Tak for din forståelse - godt at vide, jeg ikke er alene. :-) Og tro mig, jeg har bestemt de bedste intentioner om snarest at indkøbe trusser. Mange trusser. Nu. Er bare så pokkers glad for dyrt undertøj. Og så endda for min egen skyld... ;-)

02 september, 2007 20:19  
Anonymous Anonym sagde...

Dét er ellers fordelen ved ikke at se kæresten hver dag - man kan rende rundt i slidte sloggi trusser uden nogen opdager det! ;)

02 september, 2007 20:26  
Blogger Lizelotte sagde...

*G* jeg ville nok have ladet være med at tage trusser på. Sådan for nemheds og bekvemheds skyld.

03 september, 2007 13:44  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Din frækkert! Mon ikke der er mandlige bloggere, der nu får søvnløse nætter?? ;-)
Naaaarh, jeg kan simpelthen ikke HA' at gå uden trusser i jeans (og bukser i øvrigt)! Føler det uhygiejnisk - og synes osse bukserne gnaver... Og det var for koldt til nederdel, så hørtørreren var sidst udvej. ;-) NU skal der vaskes!

03 september, 2007 14:06  
Blogger Lizelotte sagde...

Nej, okay, under jeans gik den nok ikke!! Og der er jo ingen der ser det .... såååh der er ingen der får våde drømme ;-)

03 september, 2007 15:52  
Blogger Lommen sagde...

@Livsnyder:
Sådan som jeg har forstået det, kan alene TANKEN om den slags nu gøre mænd... nuvel... våde i buksen... ;-)

03 september, 2007 18:03  

Send en kommentar

<< Home