tirsdag, august 28, 2007

Der lugter...

... og for nogle af jer vil det følgende være rigtigt dårlige nyheder, men der er ikke så meget, jeg kan gøre.

Der lugter altså. Udenfor. Noterede mig det for første gang i år for et par dage siden. Og i dag på min gåtur blev jeg sikker.

Det er ved at blive efterår. Jowjow, den er god nok.

Men vores efterår kan vel næsten kun blive vejrmæssigt bedre og smukkere end sommeren... *Krydsede fingre*

Lige nu er der dog ingen grund til bekymring: Bedstevennen er på vej, og så skal vi hygge med lidt god mad og vin. Uuuh, meget at catche op på for begge, tror jeg...

Lommen - bare med at nyde solen og lyset...

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Der er absolut intet galt med at glæde sig over at det er ved at blive efterår :-).

Det er da en fornøjelse at gå en tur i skoven på en blæsende men solrig efterårsdag - behørigt pakket ind naturligvis - hvor træerne har iklædt sig de smukkeste gule, orange og røde farver og hvor lugten af efterår hænger i næsen med hvert åndedrag.

29 august, 2007 07:37  
Blogger Lommen sagde...

@Toke:
Ih dog! Man er nok i det sanselige romantiske hjørne i dag, hva'? ;-) Hm... Dejligt hjørne at befinde sig i, for resten. :-)
Uhm ja - må snart gå mig sådan en tur igen!

29 august, 2007 12:39  
Anonymous Anonym sagde...

Var ved at bruge ordet forrådnelse, for det er jo egentlig det det lugter af, derude i skoven. Men på en eller anden måde virkede det som om det faldt lidt udenfor :-).

Men sanselig har jeg nu alle dage været. Det er noget af det eneste jeg kunne have lyst til at skrive om hvis det skulle være... Men nej, det er bestemt ikke det dårligste hjørne at være i :-)

29 august, 2007 16:35  

Send en kommentar

<< Home