onsdag, august 29, 2007

Fræk og feminin

(Ja, dén overskrift giver da nok den heeeelt "forkerte" type hits på siden, men hva'...?)

Somme tider er fjollede tests nu sjove. Og jeg snuppede den her, hvor maskinen skal give et bud på, hvor gammel man er...

... og fik nedenstående svar. Jeg kan kun være tilfreds! *Indsæt selv stort smørret grin-ikon her*

Du er en fræk og feminin 30-årig!
Du har løbet de længste horn af dig, og resultatet er en kvinde, der ved, hvem hun er! Derfor udstråler du en dragende sensualitet og ro, der kun kommer af at kende sig selv. Du vil hellere lave et brag af en fest til vennerne end at stå og rocke på et monotont diskotek. Du er blevet meget mere interesseret i indhold end form, også når det gælder mænd….

Lommen - orv, sådan vil jeg sgu gerne være (har jo osse liiige nogle måneder at løbe på endnu...) :-)

17 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Jeg har så en mental alder som en 40-årig. ;)

Synes dog, der var en del spørgsmål, hvor jeg skulle vælge imellem tre forkerte svar. Men det hører selvfølgeligt til konceptet.

Har linket til dig på http://tearacat.blogspot.com/2007/08/apropos-mental-alder.html

29 august, 2007 22:46  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Tillykke med de 41 i går, så... :-P

Ja, det var nogle helt gevaldigt tåbelige valgmuligheder, der var i den test! *Ryster smilende på hovedet*

Jamen tak (skal man vel sige, hvis nogen ligefrem linker til én, ska' man ikke?) :-)

29 august, 2007 23:13  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg blev også skudt til at være 30.. og der er jo lige et par år til.. men mens jeg læste spørgsmålene følte jeg mig mest som enten 50 eller ældre, for man er nok godt klar over at man skal have mobil og kondomer i tasken for at være "hip og ung" istedet for post-it, sut og nikotinplaster.. Så jeg prøvede igen med den mest ældgamle mentale indstilling. Og der skal åbenbart Barnaby til en god aften før man bliver 40.. og så tænker jeg bare at jg hellere vil det end vågne op med en tilfældig fremmed.. så er jeg nok lidt gammel i rynkerne..

30 august, 2007 00:41  
Blogger Lommen sagde...

@Sylle:
Måske vi så skal spørge Lenore, om hun ser Barnaby, hvis det er dét, der skal til for at blive vurderet til at være fyrre...? ;-)
Derudover har du selvfølgelig helt ret i, at testen er alt for let gennemskuelig, men nu ER den jo osse fra BT...

Well. Overvejer, hvor gammel man mon bliver vurderet til at være, hvis man ofte har 1) en espressokande og 2) en batteri-oplader i tasken...

30 august, 2007 01:17  
Blogger Juncker sagde...

@ Lommen:

Jeg vil bare lige sige, at jeg ser altså Barnaby - og jeg har ikke ikke en gang rundet de 30.

Og....så er der ikke mere, at sige til det! :-)

30 august, 2007 11:36  
Blogger Juncker sagde...

Jo! Måske lige, at jeg er mere feminin, end fræk. :-)

30 august, 2007 11:37  
Anonymous Anonym sagde...

@Lommen
Nej, du skal da ikke takke. Ville bare lige sige det.

Og jo, jeg ser faktisk Barneby - og synes, at en aften derhjemme med en flaske rødvin er udmærket. Men jeg kunne nok lige så godt have faldet i "sushi" segmentet. Blot spiser jeg ikke sushi, og derfor var den valgmulighed ikke så oplagt.

Feriemulighederne syntes jeg næsten var de værste. Jeg valgte wellness, men mest fordi, at sommerhusmuligheden inkluderede noget med dameblade (og det segment hører jeg altså ikke i). Men sommerhus med kæresten og et par flasker vin, det er da heller ikke at kimse af. ;)

Havde jeg valgt det, ville jeg nok havde været 50. Mindst.

Egentligt er jeg mest til aktive ferier. Trekking, natur og arkitektur og den slags. :)

30 august, 2007 11:46  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg er så 20 år... Men jeg har jo heller aldrig pralet af at være særlig moden.

(og i den forbindelse vil jeg da godt brokke mig over mængden af rynkecreme og fugtmasker jeg fik til min fornyligt oversåtede fødselsdag... det har 20 årige slet ikke brug for)

30 august, 2007 12:24  
Blogger Lommen sagde...

@Cphn:
Barnaby??! Hvad er der med jer, altså?! Selv min far er mere fornuftig. Han "ser" den serie ved at sove foran flimmeren. ;-)

Og så i øvrigt: Jeg er da sikker på, du er fræk, Cphn, men var det ikke på din blog, jeg for nyligt læste, at det efter lang tids hovedbrud for læserne nu endelig stod klart, du var en mand? Think so! Velkommen i hønsegården, Feminine! ;-)

30 august, 2007 13:12  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Haha! Du har helt ret, hvad angår de dér feriemuligheder! Aaaaj, hvor var de åndssvage! :-S Der var osse bare så mange detaljer fyldt på hver eneste svarmulighed i hele testen, at det næsten MÅ ha' været en (tidligere) segment- og reklamemand, der har lavet den. Og jeg er heller ikke specielt vild med sushi. Det kan sagtens spises. Men egentlig vil jeg meget hellere ha' en stor, saftig bøf. Så på et eller andet plan er jeg osse halvtreds (og stemmer DF...) :-S

Lidt senere

Hvor gammel er man mon, når man ææælsker smørkage? *Rødmer*

30 august, 2007 13:16  
Blogger Lommen sagde...

@Alice:
Rynkecreme?!?
Kom lige ind i kampen, familie! Hm... Så kan du lære at skrive ønskeseddel. Eller noget. ;-) Aj, hvad? Deres datter fylder tredive, og så forærer de hende rynkecreme? Læste forleden i Pol., at man i en stor undersøgelse havde testet rynkecreme og alm. fugtighedscreme på et stort antal kvinder, der så alle fik cremen pakket ind i dyr emballage, som om det hele var rynkecreme. De, der havde fået den dyre creme, brugte mere af den end de andre. Hos alle var der den samme svage reduktion af rynker. Man konkluderede, at det hjalp en meget lille smule at holde huden fugtig, men at det var spild af penge at købe rynkecreme...

Min far (!) vandt for nylig en ret kraftigt parfumeret rynkecreme hos Kræftens Bekæmpelse. Den fik jeg så (antageligt fordi min mor ikke kunne lide stadset). Jeg bruger den bare på kroppen for at dufte lidt. Det er så alvorligt, JEG kan tage den slags. Men jeg skal sige til, hvis mine strækmærker på lårene forsvinder... ;-D

Jeg er ikke det mindste overrasket over, du er tyve år i testen! Og det er skam ment så positivt, som det overhovedet kan blive! :-)

30 august, 2007 13:24  
Blogger Juncker sagde...

@ Lommen: Man bliver aldrig for gammel eller for ung, til smørkage. Det er staks noget andet med sandkage..

Angående feminin, jeg har tænkt lidt på den, og tror med rette, jeg kan sige, jeg er lige så feminin som en Gouda-ost: Blød og fuldfed. :-)

Men, skal da gladeligt indrømme, at jeg har det godt i en hønsegård - for her kan man risikere, at løbe ind i den dybere samtale. Det sker sjældent i Parken, med en håndfuld fadbamser..

ordet var: zbyka

30 august, 2007 14:16  
Blogger Lommen sagde...

@Cphn:
Halli-hallo! En mand, der forstår mit smørkage-behov! Yes!

Dybere samtale? Niks, ikke her på siden. Al respekt for mine læsere, men jeg plejer vist at obstruere deres anstrengelser... ;-)

P.s.
Lyder det meget forkert, hvis jeg siger, at jeg netop godt kan lide gouda, fordi den er... hvad var det?... blød og fuldfed?

30 august, 2007 14:37  
Blogger Juncker sagde...

@ Smørkagen:

Der er jo heller ingen der siger, at det skal være dybt hele tiden. Jeg mener bare, råt, unuanceret og komplet generaliserende, at følelser for mænd = 20 Tuborg senere "jeg elsker dig, mand."
Jeg kan bare ikke gøre for, at jeg har det hønse-gen... :-)

Og, nej du må gerne sige du elsker Gouda, uden at jeg straks overfortolker. :-) Men, faktisk ville jeg hellere høre dig sige "nvrorpph" der er spamordet..

30 august, 2007 14:51  
Blogger Juncker sagde...

Spa-mordet?

30 august, 2007 14:54  
Blogger Lommen sagde...

@Cphn:
Hønse-gen? Hæhæ, en anden mandlig blogger omtaler jævnligt noget tilsvarende på den måde, at han "er Brokeback"... ;-) Mon ikke det er dér, du er på vej hen? Well. Jeg selv kan være lidt af en spankulerende hane, så du hønser bare løs... :-)

Til gengæld er du i dén grad færdig (på stedet!) med at tiltale Farmand her som "SMØRKAGEN"!?!? *Svirp*

... Og så i øvrigt: Hvis man kan sige det spam-ord (ja, bindestreg nødvendig), så kan jeg kun komme i tanke om to mulige forklaringer: Enten har man munden fuld af smørkage eller osse... Ja, den anden forklaring passer sig så vist ikke for bloggen her... :-)
Jeg antager, at det var det første, du tænkte på?

30 august, 2007 16:15  
Blogger Juncker sagde...

Av!

eller skulle jeg sige:

"qvbkm!"

30 august, 2007 16:24  

Send en kommentar

<< Home