lørdag, september 01, 2007

Nu med bio-tur

Godt, jeg har fået lavet noget i dag, for nu er der lige pludselig en flok bofæller, der har meldt sig på banen: Om jeg vil med ind og se den nye Shrek-film i aften? Det vil jeg da selvfølgelig! Jeg elsker den grønne trold og både 1'eren og 2'eren gav mig en totalt glad og dejligt legesyg følelse i maven. :-)

Så skønt igen at mærke fællesskabet her i Huset!

Lommen - biografisk...

UPDATE: Sorry guys, men 3'eren er altså ikke tilnærmelsesvis så sjov som 1'eren og 2'eren...

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Håber, at du havde en hyggelig aften alligevel :)

02 september, 2007 12:16  
Blogger Lizelotte sagde...

Øv ... hvorfor sagde du det ... vi har billetter til i aften... ;-)

02 september, 2007 15:50  
Blogger Lommen sagde...

@Iduna:
Jo, det endte nu ganske udmærket :-)

@Lizelotte:
At den ikke var lige så god som de to foregående, gør den jo ikke just til en dårlig film. ;-) God fornøjelse i aften! :-)

02 september, 2007 18:15  
Blogger Lizelotte sagde...

Jeg er enig - den er helt fin, og jeg fik grinet ... men den når ikke helt de to første...

er dog ret vild med både trolde- og æsel/drage-babyerne :-D

03 september, 2007 13:45  

Send en kommentar

<< Home