tirsdag, august 28, 2007

Det er helt vildt

... helt vildt siger jeg jer!

Min største lidenskab, mit daglige lyspunkt, mit livsserum...

... har transformeret sig fra en hyggelig, småpludrende oplevelse ved komfuret til en fuldautomatiseret proces.

Jeg er begyndt at drikke kaffe brygget på en kaffemaskine!!!

Lommen - det er ikke sjov, det er hærværk

Disclaimer:
Bønnerne er i det mindste stadig fair trade og økologiske (så det smager da lidt af... well... fugl). Men anyway. Jeg lover at købe en ny espressokande NU. Kan jo ikke opretholde min selvbestaltede position som madkender, smags(!)dommer og all round-snob på den her måde. Er da snart til grin i hele Huset... ;-)

2 Comments:

Blogger Suzy Q sagde...

Det stopper lige nu, do!

Du kunne da i det mindste koge vand i kedde over ildsted og selv hælde vand over bønnerne gennem filteret.

;)

28 august, 2007 15:07  
Blogger Lommen sagde...

@Suzy Q:
*Bøjer hovedet, ser brødebetynget ned i gulvet*
Åhngyld.
Ny kaffekande indkøbt senest i weekenden...
*Tænker: "Må hellere lade være med at nævne, at det med nogle hæderlige bønner egentlig kan smage udmærket fra maskinen"*

28 august, 2007 15:09  

Send en kommentar

<< Home