mandag, september 17, 2007

Om en bas-prut i den grønne lænestol

Uddrag af telefonsamtale med kæresten i aftes:

Jeg: "Lige nu kan du godt nok være glad for, du ikke er min lænestol... Altså, det er du sikkert osse ellers... Eller, altså - du ved."

Han (hørligt smilende): "Øh... Men så havde jeg jo været tæt på dig?"

Jeg (for 127. gang helt befippet over den dejligt kærlige tone imellem os): "Jamen, jeg fes lige en total bas-prut ned i sædet... Desuden: Hvis du havde været lænestolen, havde du jo osse været grøn* og æhm... heddet Olfert".**

Han (med drillende stemme): "Ja, men til gengæld havde du så siddet oven på mig...".

*Saligt suk*

Lommen - jeg kan simpelthen ikke stå for ham!

*) NB! Bemærk venligst at min lænestol osse var grøn FØR prutten...
**) Jepper, visse af mine ejendele har navne - min computer hedder fx Ella (den er af hunkøn, fordi den har personlighed, holder orden på ting og er hurtig til mange ting på én gang...). Min stol hedder Olfert, fordi den er grøn, har gyseligt frottébetræk og er noget så skøn at sidde i (min bror leder stadig efter knappen, der udløser den katapult-funktion, som han pga fjedrene i sædet er sikker på, findes i den...)


2 Comments:

Blogger Anne O'Manne sagde...

Basprutter i fjedermøbler er altså ret sjove...
Det lyder som en dejlig stol. Og som en mand, der er meget, meget vild med dig.

17 september, 2007 13:06  
Blogger Lommen sagde...

@Anne:
Haha - vidste, du ville kunne relatere! Og ja, både stolen og manden er skønne! :-D

17 september, 2007 13:39  

Send en kommentar

<< Home