fredag, september 14, 2007

Jeg er blevet til en mand...

Blev inspireret hos Lizelotte og tog en quiz, der skulle afgøre, hvilken personlighed jeg har. Jeg må sige, jeg er ganske godt tilfreds (om end jeg da har fået lidt præstationsangst nu... ;-)) Se resultat nedenfor.
God weekend til alle!

Lommen - gad vide om DaVinci heller ikke tænkte ret meget, når en regnvejrskolde fredag dukkede op...? På den anden side: Italien og kulde...

Leonardo DaVinci

Du er et multigeni som både kan lage fantastiske kunstverker, utvikle usannsynlige oppfinnelser og tenke tanker høyt over de fleste andre. Det er bare å velge og vrake for deg! Hva skal du bli, hva skal du gjøre? Verden ligger for dine føtter. En ting er sikker: du vil huskes i mange, mange år etter din død.

7.56% har falt innenfor denne kategorien.

bildetekst

8 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

...Lommeleo... :-D

14 september, 2007 13:51  
Blogger Lommen sagde...

Naaaaj... Ææææj, altså...!
(Fik jeg nævnt, at vi store personligheder (selv synes, at vi) har det hårdt?)

:-D

14 september, 2007 13:58  
Anonymous Anonym sagde...

Tja, jeg kan vist ikke være helt utilfreds med hvad jeg endte som :-).

Endte som gode, gamle Albert Einstein, og det passer jo meget godt til min uddannelse :-)

14 september, 2007 16:29  
Blogger Lommen sagde...

@Toke:
Altså, JEG ville være jævnt hen utilfreds, hvis jeg var endt med ifølge testen at være én af de fremmeste på mit eget område, Louis Hjelmslev (den mølædte sofa!)... Men sådan er vi så forskellige. ;-)

14 september, 2007 17:51  
Blogger Lizelotte sagde...

...gad vide om Napoleon i virkeligheden var projektkonsulent?

14 september, 2007 19:47  
Anonymous Anonym sagde...

Huhej, der er noget at leve op til!!!

14 september, 2007 19:55  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Kan man bestemt ikke afvise... ;-D

@Iduna:
Jep - så nu er det bare at gå på med krum hals! :-)

15 september, 2007 13:03  
Blogger Juncker sagde...

Jeg blev også Leonardo D, spændende. Men, hvad kan jeg bruge det til?

16 september, 2007 18:34  

Send en kommentar

<< Home