lørdag, september 15, 2007

Lukket ude

På en skala fra -13 til Paris Hilton er en intellektuel supertanker, hvor dumt er det så at miste sine nøgler klokken kvalme natten mellem fredag og lørdag, så man ikke kan komme ind i sin bolig??

Heldigvis har vi en ordning, sådan at vi kan ringe til en beboer i vores nabohus og bede om at blive lukket ind. Et godt menneske: Han får et meget symbolsk beløb for det.

Men... Gæt hvor glad han blev for at blive vækket pissebagstiv af "forstive" Pernille, der havde mistet sine nøgler... :-S

Nå, i det mindste slap jeg for at lave klassikeren og sove på vores køkkensofa.

Lommen - men det var en fed bytur, og jeg har næsten ikke tømmermænd i dag**

**) Nok fordi jeg åd den mest salte pizza verden har set OG drak det meste af to liter vand, før jeg gik i seng

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Godt husket, det med vandet Pernille. Jeg tænker altid inden, jeg har drukket mig fuld, at jeg skal drikke masser af vand, inden jeg går i seng. Men når jeg først kommer pisse fuld hjem, så har jeg nærmest kun overskud til at tage tøjet af og hoppe i seng.

15 september, 2007 13:45  
Blogger Lommen sagde...

Maria, hele tricket består i at æde noget junkfood, der er så salt, at du ikke kan LADE VÆRE med at drikke en masse vand.
For mit vedkommende giver det helt sig selv: Jeg bliver altid så sulten, at jeg ikke kan være nogen steder, før jeg har fået noget at spise.

På den måde er salt- og væskebalancen nogenlunde i orden dagen efter. Der går lang tid imellem, at jeg har tømmermænd, som for alvor gør mig ukampdygtig. I dag er jeg da osse bare træt, men kan sagtens arbejde. Hurra! :-)

15 september, 2007 14:18  

Send en kommentar

<< Home