tirsdag, august 28, 2007

Lommen præsenterer: Manden med de sorte øjne

Ja, nu vil jeg altså introducere ham her på bloggen, Manden med de Sorte Øjne. Intet mindre.

Oven på sådan en følelsesmæssigt meget turbulent dag, luner det nemlig særligt meget at få følgende replik på msn:

"1000 1000 tak, fordi du er som du er. Du er et utroligt menneske, og jeg er utroligt glad for, at du tager dig tid til at sidde og høre på mig til kl. sent en mandag hvor du selv har haft så meget på programmet".

Det sagde han sgu. Orv! :-)

Og i øvrigt så blev det altså til endnu en god effektiv dag - endda osse med ordentlig mad, hygge i Huset og lyd fra en veninde, jeg ikke havde hørt fra gennem længere tid. Altså rigtigt rart at der stadig er ting i mit liv, der fungerer... Ting hænger sammen.

Lommen - i morgen vil jeg sove lige til jeg vågner af mig selv!

5 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

Ajjj det lød jo som en roman af de bedre ... en romantisk en af slagsen!

28 august, 2007 13:43  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelottesen:
Romantisk - overskriften eller hvad? Hehe, han ER en svært følsom fyr. :-) Men romantisk er det her nu ikke. "Bare" venskabeligt - osse selv om de dér øjne KAN være ret så glødende. :-)

28 august, 2007 13:48  
Blogger Lizelotte sagde...

Det var titlen jeg tænkte på.

Selv har jeg en svaghed for de blå - for mange mørke øjne i familien, tror jeg .... :-)

28 august, 2007 15:09  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Altså... Nu HAR Skuldrene jo faktisk meget, meget blå øjne. Og jeg har altid haft en stor svaghed for blå øjne. Der findes ikke én brunøjet i min familie, faktisk. Kun de indgifte (og de tæller jo ikke ;-))
Men Manden med de Sorte Øjne kan noget med at ha' nogle fine, høflige brune øjne, som så lige pludselig bliver sorte. Og dét er altså alligevel lidt fascinerende. Osse selv om han og jeg kun er venner. :-)

28 august, 2007 15:12  
Blogger Lizelotte sagde...

Man har også lov til at være fascineret ... selvom man har en, man elsker.

Ellers bliver hverdagen da hurtigt lidt kedelig... :-)

28 august, 2007 15:42  

Send en kommentar

<< Home