mandag, september 17, 2007

Kan ikke lide den her dag

Hm...

Klokken er kun knap 14, og ting vælter allerede ned om ørerne på mig...

Jeg vågnede klokken lort i morges med tårerne silende ned ad kinderne. Havde et fuldstændigt forfærdeligt mareridt. Noget om at være taget hele den lange vej over til kæresten kun for at... finde ham med en anden kvinde.

Denne storslåede dag fortsatte så med udfærdigelse af ét stk vred, kold mail til en mand, som jeg gerne vil ha' holder sig væk nu, når han ikke kan lade være med at opføre sig så barnligt og ubehageligt, som han gør...

Og så ringede kæresten fra job (noget han ellers aldrig gør) og lød helt forkert i stemmen, da jeg spurgte, om der var noget galt. Det viste sig så, at han bare var ked af, han havde overset en aftale og ville høre, om vi kunne ses lidt før end aftalt. Jeg er ikke god til den slags skift og bruger gerne lidt tid på at omstille mig - men altså hellere før end senere, ikke? Og så længe der ikke var sket ham noget. Blev bare så forskrækket lige først, da han sku' ta' tilløb til at sige, hvad der var på færde.

Og nu... har veninden lige sms'et: Hun har fået resultater fra hospitalet. Af de blod- og vævsprøver, hun for nylig fik taget af en knude på halsen, hun længe har døjet med. Hun ville ikke fortælle mig resultaterne over telefonen...

Må tilstå, at jeg virkelig-virkelig IKKE kan lide den her dag foreløbig.

Lommen - ængstelig

7 Comments:

Blogger Anne O'Manne sagde...

Det lyder mildest talt også som en rådden dag. Jeg får ondt i maven af at læse om den, så jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det er at stå der.

Jeg håber, dagen vender for dig.
Jeg sender tanker til dig og din veninde.

17 september, 2007 14:13  
Anonymous Anonym sagde...

Der er noget galt med dagen idag, jeg startede på jobbet med at en "smådum-heks-kollega" vrængede af mig og gjorde sig klog på noget, som hun ikke aner en klap om, tusind tak for den start efter at jeg i en uge har været syg..
Og der var kun en kollega der huskede at det er min fødselsdag idag og hun har fri, så jeg fik en sms med tillykke..
Og så igen en fødselsdag hvor man vågner alene og uden et kys..

Men jeg fik sat mit ego-tuderi i perspektiv med dit indlæg. For sådan en besked fra ens veninde vil kunne slå de fleste ud, jeg håber at det ikke er så slemt, at det nok skal gå det hele, og at din dag imorgen bliver meget bedre.

17 september, 2007 14:55  
Anonymous Anonym sagde...

Møgdag... Krydser fingre for din veninde!!
Gå i seng, sov en halv time og prøv så at få det rigtige ben ud af sengen... (tænker jeg af og til, når min dag er skæv...).

17 september, 2007 15:13  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, som ikke allerede er blevet skrevet.

Håber din dag bliver bedre.

*kram*

17 september, 2007 16:44  
Blogger Juncker sagde...

Hvis jeg kunnes sendte jeg en smørkage til din dør. Jeg håber du får det godt, og alt er vel med veninden...


--
J

17 september, 2007 17:43  
Blogger Lommen sagde...

@Alle kommentatorer:
Tak for jeres kommentarer! De hjalp faktisk en del at læse. Blev rørt over jeres deltagelse. Dén slags kan Blogland jo heldigvis osse.

Som I kan se i det efterfølgende indlæg, hjalp jeres tanker til min veninde åbenbart. Og forhåbentlig er ting slet ikke så slemt...

Men kors, hvor kan jeg ikke holde til flere følelsesmæssige udsving i dag. Har været både helt knust og grædt, har været vred og forskrækket og bekymret.

Godt, at både kæresten og bofæller kan få mig til at grine - selv på sådan en dag.

17 september, 2007 18:08  
Anonymous Anonym sagde...

Lyder som en hård dag - godt den tog en, lidt, bedre drejning undervejs. Og at du har folk omkring dig, der kan hive dig op igen..

17 september, 2007 20:54  

Send en kommentar

<< Home