lørdag, september 08, 2007

Grund til nervøsitet?

Ordveksling mellem Skuldrene og mig tidligere på dagen:

Jeg: "Havde du en hyggelig fredag aften?"
Han: "Jaja - jeg var oppe hos [venindes navn] og to af hendes veninder var dér osse, og så sad vi og spillede noget brætspil og noget."
Jeg: "Tre veninder? Hold da op - du er da virkelig blevet én af tøserne, Søde! Varer ikke længe før du kan rådgive mig om hårfjerning..."
Han: "Du skal bare bruge en epilator!"
Jeg: "..."

Og nu er det så, jeg sidder og overvejer, om der ikke er noget liiiidt galt her...? ;-)

Lommen - hjælp, min kæreste er blevet metroseksuel

2 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

TIHI - fnis! Hvor er det sødt...

08 september, 2007 16:54  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Din kommentar kunne dårligt være mere rammende - fnis er lige sagen i dette tilfælde... ;-D

08 september, 2007 17:02  

Send en kommentar

<< Home