torsdag, august 23, 2007

Sådan afgør du om han eller hun er den rigtige!

Da jeg havde siddet og læst lidt og fået så dybe tænkerynker i panden, at jeg selv kunne mærke dem, løftede jeg blikket fra bogen og stirrede tomt ud i luften. Prøvede at opsummere dens pointe med mine egne ord...:

Det vil altså sige, at hvis jeg nu finder min fars tre-fire-fem dårligste eller mest irriterende eller frustrerende egenskaber og så gør det samme, når det gælder min mor... Og så derefter tilsvarende sætter ord på, hvad deres allerbedste egenskaber er... Så sku' jeg ifølge den her bog ha' en ret klar beskrivelse af, hvordan min kæreste er - eller hvordan den mand, jeg ville forelske mig i, hvis jeg ikke havde en kæreste, ville være...

Det passede så på alle punkter.

Lommen - sgu da lige til en ugebladstest, mand!**

**) Men det var altså ikke et ugeblad...

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Hvor læste du det?

23 august, 2007 16:15  
Blogger Unknown sagde...

ARGHH det lyder herre Ufedt!

24 august, 2007 20:41  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Harville Hendrix: "Kærlighed og samliv".

@Pedersen:
Teorien rummer faktisk helt ærligt nogle muligheder og et positivt perspektiv, som er til at tage og føle på... Måske mere om det en anden gang. Men kan godt forstå din umiddelbare reaktion. :-)

25 august, 2007 00:17  

Send en kommentar

<< Home