tirsdag, juni 19, 2007

Jeg er blevet spurgt af et par stykker...

... hvorfor jeg nu igen kalder mig Lommen og ikke Pernille her i Blogland. Og svaret er såmænd rent praktisk: Pludselig syntes jeg, der var en hel del Perniller ved siden af hinanden, og så kan sådan en kommentartråd altså godt blive RET forvirrende... :-) Så nu hedder jeg Lommen igen. Men det er altså ikke, fordi jeg har noget imod, at folk kender mit rigtige navn. Det ville vist osse for sent at beklage sig over dét nu! :-)

Lommen - det er mit alias

7 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

'Når som'ren er kommen/med solskin på Pernille...'

;-)

19 juni, 2007 13:53  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Véd, at det sikkert gør dig forlegen, men... jeg elsker dig altså! :-D

19 juni, 2007 14:41  
Blogger Lizelotte sagde...

:-) Beo ER altså også sød...

19 juni, 2007 19:43  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Hihi - jeg kan ligefrem *se* for mig, hvordan skoledrengen Beo står med plaster på knæet nede under kanten på sine shorts og rødmer og træder sig selv genert over tæerne, mens han ser ned i jorden... :-)

19 juni, 2007 19:45  
Anonymous Anonym sagde...

tihi + fnis :-)

19 juni, 2007 21:54  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Gi'r det "tis" eller hvad??

19 juni, 2007 21:57  
Anonymous Anonym sagde...

nej...snarere tics :-)

20 juni, 2007 20:40  

Send en kommentar

<< Home