søndag, juni 17, 2007

Ikke ét ord mere...

... om den dérsens såkaldte musikfestival nede i Midtsjælland!

Okay?

Jeg synes hvert år, der ofres aaaaalt for meget plads, tid, energi, spalteplads - for meget af alting - på denne forrygende ligegyldige "begivenhed". Lad bare folk tage derned. Lad dem da endelig vælte sig i enten urinstøv eller urinmudder. Men lad være med at delagtiggøre mig eller alle andre, som (heldigvis!) har noget bedre at tage os til.
Jeg er ligeglad med, hvem der optræder på Orange. Ligeglad med hvor rekordmange bands, der i år har aflyst, ligeglad med hvor stort underskuddet bliver i år, ligeglad med nøgenløb samt hvilken flipper-øko mad, der nu sælges fra boder med meterlange køer.

Lommen
- solidarisk med de irriterede roskildegensere, som - hvis alt bliver som det plejer - flygter fra byen i hobetal lige straks...


P.s.
Om kæresten skal dertil? Ja da - og han ryger sig sikkert osse skæv... *Suk*

3 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

Jeg gider heller ikke at være sammen med en masse fulde, bøvede mennesker i dårligt vejr for at høre musik.

Og jeg gad heller ikke da jeg var ung.

Sådan er vi åbenbart nogen, der er indrettet.

Så skal vi ikke bare la' orange scene hvile? ;-)

17 juni, 2007 19:45  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Hm... Måske vi ku' lave en klub for folk, der ikke gider Roskilde? OsDerHellereSyngerSelv... :-)

18 juni, 2007 12:21  
Blogger Lizelotte sagde...

Vi laver en klub, gør vi :-)

18 juni, 2007 13:28  

Send en kommentar

<< Home