torsdag, juni 07, 2007

Åndssvage regler

Prøv lige at læse det her, folkens! Gosh, jeg er glad for, jeg ikke er single. Osse af dén grund. Hvor jeg dog hader de dérsens regler, som ingen ved præcist, hvad går ud på. Af samme årsag har jeg vist aldrig overholdt dem - og det er da gået okay...
Det dér lovsæt blev jo tydeligvis designet, længe før kvinder tog sig den frihed at gå i bukser og tale i offentlige forsamlinger og den slags - det passer jo overhovedet ikke til mig.

Lommen - regler er til for at brydes

2 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

tsk tsk ... da jeg var ung, havde en eller anden amr. bog stor succes - som handlede om hvordan man skulle "pleje sin mand" - altså når man havde gaflet en.

Heldigvis kan man vælge at ignorere sådanne bøger.

Men det er uhyggeligt. De viser jo en tendens... som jeg ikke bryder mig om...

07 juni, 2007 22:41  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Jeg er ret overbevist om, at jeg er enig med dig - osse her. :-)
Men alligevel ku' jeg nu godt tænkte mig, at du satte ord på, hvad du mener, den dér tendens går nærmere ud på. Lyder interessant!

07 juni, 2007 23:46  

Send en kommentar

<< Home