lørdag, april 21, 2007

Hvad er guleroden?

Hm... Min fredag aften tilbragte jeg så med at tælle sider op og anføre kildehenvisninger og den slags fantastisk sindsoprivende... *gaber*... ting.

Er netop vendt tilbage til pinden efter endnu en biblioteksmarathon - denne gang med vellykket resultat.
Resten af dagen skal bruges på en omgang speed-skrivning, som jeg for mig selv kalder det, på et afsnit i specialet.
Speedskrivning kører efter devisen: "Skriv til blodet springer af neglene, lad være med at tænke for meget over, hvor smart og akademisk det lyder, men bare skriv alt hvad du ved om dette hjørne af opgaven. Nu!"
Har været nødt til at ty til den slags metoder nogle gange, fordi Perfektionisten her ellers er hundrede år og en klam madpakke om at komme i gang af bare angst for at *uha-uha* begå fejl (hvilket vi jo alle ved er fuldstændigt utilgiveligt...)

Og nu vil du så sikkert vide, hvad guleroden er? Hvad er belønningen? Hvad er det, der driver mig fremad?

Målet er søndag, såmænd. Der er udsigt til både solskin og amoriner.

Lommen - nu: Kaffe!

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

En del af mig har lyst til at skrive "hit med din gulerod", men det ville vist være meget upassende... men hvor lyder det som en skøn - og velfortjent - belønning efter hårdt slid :o)

21 april, 2007 16:37  
Blogger Lizelotte sagde...

Uhm - søndag og amoriner - lyder godt :-)

Jeg skal bare arbejde fra morgenen af - og så skal der vist gøres rent... :-(

Men mon ikke der OGSÅ bliver plads til lidt amoriner??

21 april, 2007 17:53  
Blogger Lommen sagde...

@Alice:
Du kan få en hel pose fuld i Netto, og så er de endda økologiske. Var det ikke noget? !-)
Ja, det bliver SKØNT. Glæder mig sådan!

@Livsnyder:
Det lykkes dig da vist som regel at få mokket nogle amoriner ind i hverdagen, er mit indtryk, så jo, jeg er optimistisk på dine vegne. :-)

21 april, 2007 18:21  
Blogger Lizelotte sagde...

Pernille - jo, det går lige ... husbonden er heller ikke uden evner, hvad det angår :-)

21 april, 2007 18:46  

Send en kommentar

<< Home