torsdag, april 19, 2007

Suser!

Der er edderbroderemig nogle bolde i luften, for tiden...!

Specialet får et ordentligt utålmodigt "jeg vil være voksen og færdig NU"-spark lige i nosserne!

Og jeg mestrer derudover
at hjælpe brormand med BA-projekt
at se de gamle venner til syv kopper kaffe og dyb snak
at indlede nye dejlige venskaber
at skraldgrine mange gange om dagen,
at ha' forelsket super romantisk weekend-besøg inkl. skøn udflugt (og at overvældes og blive stum)
at huske at ringe til hr. og fru Kål (mine forældre) og høre, hvordan det går (og STORnyde samtalen)
at finde boligløsning for fremtiden...
og pengeløsninger for... *gulp* lige nu
at læse avis og undres og mores
at passe planter og passe tiden
pudse vinduer og pudse briller
samt dufte til regnvådt græs og gå lange ture (den slags siger hende her selv, at man bør huske).

Det var således helt rigtigt ramt, da ham her for nylig i en kommentar noterede sig, at det lod til, jeg virkelig havde energi til både at tænke og skrive og foretage mig "det ene og det andet".

Espressoen må siges at være bæredygtig i mere end én forstand for tiden... ;-)

Lommen - er!

3 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Men Pernille, nu er det snart weekend. Husk at nyde den, God weekend baby :-)

20 april, 2007 08:01  
Anonymous Anonym sagde...

Om det mener jeg følgende: hurra

20 april, 2007 08:52  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Kan du ikke høre, jeg nyder, alt hvad jeg overhovedet kan? :-D

@Ham dér Beo:
Hahaha - som du dog mener, Beo! Det er jo blevet en hel dille for dig, hva'? :-D 'Hurra' er dog alligevel en af de mere nuancerede holdninger, du har givet udtryk for, må jeg sige... !-D

20 april, 2007 18:30  

Send en kommentar

<< Home