torsdag, april 26, 2007

Helt galt

Gisp! Noget gik helt galt i går...

Var ganske vist en rigtigt dejlig dag og aften hos Tom & Jerry-vennen, der tog fusen på mig og overraskede med grydestegte vagtler og flødesauce med tørrede svampe og alskens sommertilbehør som grillede squash og dampede grønne asparges - og så endda jordbær med vanillefløde til dessert. Nam, hvor jeg frådede!

Tom & Jerry-vennen er altid godt selskab, så vi råhyggede og så film og grinede og snakkede en masse! :-)

Men ak, ak, ak... Jeg glemte min favoritkaffekande samt min græske kaffe hos ham...

Lommen
- heldigvis den lykkelige ejer af indtil flere espressokander og altid mindst tre slags kaffe i huset (så egentlig er der jo ikke det fjerneste at pive over!)

3 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

...hvorfor er det lige han hedder Tom og Jerry-vennen?? Jagter I hinanden rundt med stegepander - eller hvad?

26 april, 2007 10:43  
Blogger Lommen sagde...

@Livsnyder:
Haha - nej, men udmærket bud. Hans kaldenavn her på bloggen er bare en henvisning til den første gang, jeg direkte henviste til ham.

26 april, 2007 10:51  
Blogger Lizelotte sagde...

Ahh .. jo den post kan jeg faktisk godt huske... :-)

26 april, 2007 12:41  

Send en kommentar

<< Home