lørdag, april 21, 2007

Betænkelige googlinger

Ja, det er da minsandten, hvad der er tale om i denne omgang! Min besøgstæller afslører således, at der blandt gæsterne her på bloggen er folk, der har søgt på:

Hvorfor opfører man sig nogle gange mærkeligt over for andre?
Se, hvis du er nået dertil, at din opførsel ligefrem leder dig til at søge en forklaring på Google, så tror jeg faktisk, du bør søge kvalificeret hjælp... Hvis det ikke er dig selv, men en bekendt det drejer sig om, så SPØRG dog vedkommende!

Stor pik til mor
Hm... Gad egentlig godt vide, om det er denne mors søn eller datter, der har tænkt, at nu er det godt nok på tide, fordi Mor virker desperat og sur og gnaven hele tiden. Eller om det er Mor selv, som pludselig siddende foran Googles side har erkendt sit behov...
Under alle omstændigheder: Hvad har det nu med mig at gøre?? Jeg er ikke Mor, og jeg har ingen p*k eller... altså... blogger ikke om sådan noget.

Den hvide klat sex spil
Det her ved jeg nærmest ikke, hvad jeg skal sige til. Ud over at det på alle måder er bekymrende, at den eneste grund til, min side er kommet frem hos Google, formodentlig er, at jeg engang bloggede om klatter af mayonnaise-salater. Jeg håber ikke, vedkommende kunne bruge den post til noget, de øvrige søgeord taget i betragtning... :-S

Nærighed, psykiatrisk set
Hm... Hvis du ligefrem anskuer nærighed som en psykisk lidelse, tror jeg da klart, det er dig, jeg skal i byen med næste gang... !-)

Grunden til overspringshandling
Se, her er så endelig noget, som jeg rent faktisk véd noget om... *Læner mig velbehageligt tilbage i stolen* Fx er denne post en overspringshandling for at slippe for at færdiggøre min pensumliste... Grunden: Det er r*vkedeligt at lave sådan nogle sideoptællinger.
Men hvorfor i alverden du behøver at søge på Google for at finde ud af, hvorfor du laver noget andet end det, du burde, kan man jo undre sig over. Er du for resten sikker på, at din googling ikke var en overspringshandling....?

Lommen - Google nu som psykologisk orakel?