onsdag, april 25, 2007

Som at glippe med øjnene

Jeg vågnede i morges og tænkte savnende: "Bare der er en sms fra ham". Åbnede min mobil og fandt ingenting. Blev lidt skuffet, men tog osse mig selv i det: "La' nu være at gå helt i tøsepanik, Pernille". Dét lod jeg så helt og aldeles være med. Besluttede i stedet at sige sms-godmorgen til ham. Men bordlighter-mobil ville ikke sende.

Hørte engang, at man kan miste forbindelsen til mobilnetværket, hvis ikke man hver eller hver anden dag slukker og tænder sin mobil igen - så det gjorde jeg.

Og tje-tjing! Så lå der både en sød godnat-sms fra i går og en rigtigt kærlig én skrevet her til morgen. Det var som at glippe med øjnene, og pludselig stod verden i et helt andet og meget bedre morgenlys...
Bippede ham selvfølgelig op på messenger og fik trods travlhed på hans job dejlige ord at starte dagen på - og cyberkrammede ham længe. Intet imod virkeligheden og Assistens Kirkegården, men skønt alligevel!

Nu: Speciale (hører nok fra vejlederen senere i dag) og så eftermiddagskaffe med Tom & Jerry-vennen.

Lommen - og så skinner solen!

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

file-file-file...
:-)

25 april, 2007 10:25  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Tilgiv mig - men det dér lød forkert på SÅ mange niveauer... :-) Hm... Måske bare mig og min (forårsprægede) tankegang? *Ahem*

25 april, 2007 10:43  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg vil også på Picknik.'

jeg har inviteret Mads med i Botanisk have.

Mon han gider? :D

25 april, 2007 13:56  
Blogger Lommen sagde...

@Alice M:
Fantastisk - du har lige givet mig alle tiders idé dér! botanisk Have er jo pragtfuld - om end den efter regeringens nedskæringer ser lidt mindre overdådig ud sine steder... Hvis ikke din Mads gider, så er han da bare lidt for kedelig! :-)

25 april, 2007 13:58  
Anonymous Anonym sagde...

pardon...men kender du andre lydord for violinmusik?

25 april, 2007 16:39  

Send en kommentar

<< Home