onsdag, april 25, 2007

Slabberads


Aaaah... Dagens første kaffepause... *ser mig rundt i lokalet og forsøger at få overblik*

Hvor mange skal ha' sødmælk i og sidde og latte den, og hvor mange er mandfolk, som drikker deres espresso sort og uden dikkedarer*? Hvor mange spolerer denne herlige drik totalt med wanna-be-mælk (læs: skummetmælk)? Hvor mange skal ha' rørsukker? Og sidst men ikke mindst - hvem skal ha' enten muffins eller cookies til?

Nå, jamen - så stikker jeg til bageren. Giv mig et kvarter, så ska' jeg være dér til at sætte kanden over (og ja, hvis man er en svagpisser, må man gerne gemme kagen til efter frokost).

Lommen - måske man sku' aflægge bageren en visit?

P.s.
Jer, der absolut ska' ryge - ud på svalegangen, blev der sagt! :-)

*Fantastisk, i øvrigt, at man snildt kan forestille sig, at der rent faktisk findes folk, som bruger dikkedarer i kaffen...

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Hvad med dem der slet ikke drikker kaffe...?

25 april, 2007 13:28  
Blogger Lommen sagde...

@Toke:
Jeg *vidste* det bare!! :-D Jeg *vidste*, du ville komme med den kommentar! Og hvad ka' jeg svare: Ja, de, der ikke drikker kaffe, er bare uden for det gode selskab og må selvsagt henslæbe et kedsommeligt liv. Meget enkelt! Bliver fandeme en kedelig fest på lørdag... !-D

25 april, 2007 13:50  
Blogger Lizelotte sagde...

...kan man få sukkerfri dikkedarer?

25 april, 2007 16:57  
Anonymous Anonym sagde...

Det er da trist at jeg er så forudsigelig en person... Men nu er jeg jo også så frygtelig kedelig som du også påpeger. Dog synes jeg måske det er lidt hårdt sådan at blive udelukket fra sin egen fest...

Alternativt kunne jeg få en Irish Coffee - uden flødeskum, sukker... og kaffe selvsagt ;-D

25 april, 2007 19:22  

Send en kommentar

<< Home