onsdag, marts 21, 2007

Lommen - måske med podcast

Jeg haver en forespørgsel til mine kære læsere:

Nu er det sådan, at jeg skriver alt mellem himmel og jord - noveller, børnehistorier, kronikker, essays osv.. Der er altid en tekst i gang, der er altid en idé på tapetet.
Jeg overvejer at begynde at lægge lidt af det færdige materiale her i Baglommen.

Mit spørgsmål går på, om det mon derudover kunne ha' jeres interesse, hvis jeg gav jer muligheden for at lytte til min oplæsning af teksterne, altså som en slags podcast her på bloggen.

Jeg overvejer nu, om man hellere vil sidde og læse teksten selv eller...?

Lommen - rømmer sig for at klare stemmen

7 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

...fik vi egentlig nogensinde slutningen på den der historie, du skrev som føljeton herinde?? Det er jeg slet ikke sikker på...

21 marts, 2007 11:04  
Blogger Lommen sagde...

@Maria:
Det er nemlig rigtigt - oplæsning viser meget, osse om hvordan oplæseren fortolker teksten...
Verdens poesidag? Må jeg nok sige - dét vidste jeg ikke, Maria. Så er det ærgerligt, jeg endnu ikke ved, hvordan jeg smider lydfiler op på siden. Well, det kan jo være, det kommer. :-)

@Lizelotte:
Nej, du har helt ret. Den historie opstod jo som en frustration over ikke at kunne finde min indre femme fatale, hende den forførende.
Men tænk, så skete miraklet: Jeg synes, jeg fandt hende lige så stille og roligt, bid for bid. Og så kunne jeg ikke skrive historien færdig...

21 marts, 2007 11:44  
Anonymous Anonym sagde...

Du skriver så godt, Pernille. I hvertfald den måde udtrykker dig på bloggen. Hvis du har noget skrevet vil jeg utrolig nysgerrig for at læse det. Jeg er sikker på det lige er noget for mig.
Så at læse op. Det kunne være vildt spændende. Elsker at få læst op, det er så stemningsfuldt. Tit går jeg tur og har lydbog på MP3. Endelig podcast.

21 marts, 2007 14:24  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Nu er der jo utroligt stor forskel på den/de "tekstgenre(r)", der ses på blogs og så eksempelvis de genrer, jeg nævner i posten, så det kan jo godt være, du bliver skuffet, hvis du hører noget andet, jeg har skrevet. ;-)
Men mange tak for komplimenten - den lunede helt bestemt. Og ja, jeg kan jo så se, det tegner til, at jeg godt kan gå i speaker-mode. :-)

21 marts, 2007 14:41  
Blogger stinekp sagde...

JA! Det er det bedste at læne sig tilbage - men med ørerne på stikker - og så lytte til dig læse op mens jeg prøver at holde styr på dine ord og alle de associationer jeg får samtidig. POD-BLOG-CAST JATAK!

21 marts, 2007 20:03  
Anonymous Anonym sagde...

Klart! Eller jeg mener, ja tak!

21 marts, 2007 23:35  
Blogger Lommen sagde...

@Stine:
Nååå, en sød kommentar. :-) Dejligt!

@Stine og AnetQ:
Jeg kan jo godt se, hvor det her bærer hen... :-) Well. Det tegner til, at jeg må ha' fat i en mikrofon og så ha' én eller anden til at hjælpe mig med at finde ud af, hvor jeg sharer en lydfil henne. Hm... YouTube eller?

Æ der nå ænne får'slaw? :-)

22 marts, 2007 00:37  

Send en kommentar

<< Home