søndag, marts 18, 2007

Lykken er...

... (bl.a.) når man i en alder af niogtyve kan opdage, at man har skiftet yndlingspizza (hvor har du været hele mit liv, nummer 36?), OG at pizzamanden rent faktisk lyttede efter, da man bad ham lave éns pommes frites ekstra sprøde! :-)

Efter en lang dag med læsemakkeren og tung sociologisk teori (som til sidst gav mening), er der nu genereret tilstrækkeligt med energi pga god mad og godt samarbejde til, at jeg sagtens kan klare endnu nogle ensomme timer i selskab med specialet...

Lommen - med ekstra hvidløg og arbejdsglæde

6 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

hvad var der så på denne famøse Nr. 36 ???

ja man bliver jo helt sulten uden at vide om det også ville få egne tænder til at løbe i vand!

Spunky

18 marts, 2007 20:08  
Blogger Lommen sagde...

@Spunky:
Bacon, pepperoni, kyling. Den som sædvanligt ekstra lækre krydrede tomatsauce og et læs hvidløg. Ja, og så pizzaens "smør" selvfølgelig, nemlig ost. :-)
Lyder måske ikke af noget særligt, men det her pizzeria laver altid en dejligt sprød bund og bruger den helt rette mængde fyld. Nam! Hvis ikke specialet nu lå og kiggede olmt op på mig, havde jeg klart snuppet et glas af den gode, chilenske rødvin til... :-)

18 marts, 2007 20:14  
Anonymous Anonym sagde...

kan du så omgående få kastet en stedsangivelse på denne pizza bix på.

ekstra sprød bund og ekstra sprøde pommesfrites!!!

er du ikke klar over at det er strafbart at holde sådanne oplysninger tilbage!!

spunky (den fødte skabs italiener)

18 marts, 2007 20:28  
Blogger Lommen sagde...

@Spunky:
Naaarh, ville nok alligevel ikke nytte noget, du fik adressen, da man skal synge lidt for sin syge moster dernede, hvis man vil ha' ekstra sprød mad... !-) Og neeeej, det er IKKE min pizzamand, jeg er faldet for... !-)

18 marts, 2007 20:33  
Anonymous Anonym sagde...

Øv! så må jeg jo bare lave mine Pizzaer selv i min egen stenovn!

hvor de kan blive lige så sprøde som jeg vil have dem!

Spunky ;)

18 marts, 2007 20:37  
Blogger Lommen sagde...

@Maria:
Ved at stege dem lidt længere? :-)

19 marts, 2007 17:48  

Send en kommentar

<< Home