lørdag, marts 17, 2007

Når nu jeg tænker over det...

... er det godt, du er så lækker at se på med dine brede skuldre og din rolige, maskuline gang

... er det godt, du er så humoristisk, at jeg ofte ligger knust af grin i mine samtaler med dig

... er det godt, du er så følsom og har så nemt til tårer, for det opbløder den hårdhed og stædighed, som ellers ku' være så dræbende

... er det godt, du kan være så benhård og nøgtern, fordi det giver kant til alt det følsomme

... er det godt, du kan indse og klart melde ud, når du har opført dig dumt

... er det godt, at du så umiddelbart udtrykker, når noget eller nogen begejstrer dig

... er det godt, at du pludselig kan vende på en tallerken og i dén grad sætte dig noget i hovedet, alle dårlige odds til trods

... er det godt, at du kan skraldgrine over, at du har væltet saltbøssen ned i sovsen

... er det godt, dit sind og gemyt er så forskelligt fra mit, men din opfattelse af tilværelsen så meget lig min

Lommen - for bare at nævne noget

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Pernille...det er da helt nyt med det dér violinmusik på din blog. Meget stemningsfuldt. Meget ;-)

18 marts, 2007 09:26  
Anonymous Anonym sagde...

ja jag kom helt til at tænke på Disneys Lady og vagabonden!


Spunky ;-)

18 marts, 2007 12:22  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Haha - måske burde jeg overveje at lægge en lille stump kode ind i min TEMPLATE, sådan at der lyder svulstige strygere, når man åbner siden...? På den anden side er det ret irriterende med automatisk musik, der lige pludselig larmer ud ad computerens højttalere, og du tænkte dig jo så glimrende til dem selv... :-)

@Spunky:
Hehe - er nu ikke så Lady-agtig og kan ikke særligt godt lide kødboller. Til gengæld er det italienske sprog og vasketøj, der hænger til tørre i gaden, da dejlige stemningssættere. :-)

18 marts, 2007 12:49  
Anonymous Anonym sagde...

Kodestump?...god idé...det vil jeg også overveje, for så kan jeg lave en ny scorebemærkning: - Vil du med hjem og se min kode, stump? :-)
PS. Hvor det glæder mig at du vibrerer.

18 marts, 2007 13:44  
Blogger Lizelotte sagde...

:-)

19 marts, 2007 10:29  

Send en kommentar

<< Home