tirsdag, september 04, 2007

Til morgenkaffe hos Lommen?


Godmorgen Blogland, er I friske? (Det er jeg ikke - endnu). :-)

Taget i betragtning af, at klokken var næsten tre, før jeg var til køjs, så er det her altså for tidligt. *Gaber* Venter lige et par timer, før jeg hælder den første kop tjære på maskinen, ikke?

Men så skal der altså osse bestilles noget - for jeg skal ha' go' samvittighed, når jeg skal til fødselsdagsmiddag hos bedstevennen i aften. Glæder mig meget!

Hva' si'r I? Bliver det en god dag derude? *Letter på gardinet*

Lommen - hænger du på, så er der hjemmebagte boller, juice og god ost og spegepølse at hente... (Jeg skal osse nok hente en bakke til dig) :-)

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Solen skinner! Det skal nok blive en god dag.. kunne ellers være godt med en kop kaffe. :)

04 september, 2007 11:41  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Ja, det er meget mærkeligt med det solskin dér - min ven har jo fødselsdag ;-) Men okay, jeg lurer osse skyer i horisonten... ;-)

Håber, du kunne lide kaffen :-)

04 september, 2007 13:57  

Send en kommentar

<< Home