mandag, september 03, 2007

Kan man kigge efter fyre om efteråret?

Jamen, det er altså rigtigt!

Der lugter af muld, der hænger masser af skønne æbler på æbletræerne omkring Huset. Folk er startet på deres studier igen. Og jeg har fundet mine sutsko frem. Alt omkring mig tyder på efterår.
-- Men fortæl lige det til mine hormoner, eller hvad dylan det nu er, som fiser rundt i kroppen på mig i disse dage...!

Sagen er...

Jeg ser bare ikke ret mange ansigter for tiden - og jeg plejer ellers at hæfte mig ved en masse detaljer i fremmede menneskers træk, når jeg er ude omkring. Kan slet ikke lade være.
Men lige nu... Jeg ser brystkasser og skuldre og gode røve og store, dejlige hænder osv.. Og det er ikke hos kvinderne, hvis I sku' være i tvivl... *indsæt selv rødme-ikon*

Det er jo ikke til at koncentrere sig på den måde!! Jeg plejer FINT at kunne begå mig i rollen som megatør akademiker med min underspillede humor og min "se det hele fra oven"-tilgang til ting (begge dele bliver endnu mere udpræget, når jeg er usikker).

Men jeg må vist til at vænne mig til, at jeg lige p.t. ikke har kontrol over noget som helst...
Lige været nede i byen og rende ærinder og handle. Nu har jeg været ovre og sætte det famøse vasketøj over.

Og altså... Jeg går bare og smiler til fyre og kan godt mærke, at min gang - helt ærligt - er fjedrende og glad.

Lommen - hm, hvad mon der egentlig er i de dér nye vitaminpiller, jeg købte...?

10 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Lyder som om, du har det godt. Hvis da ikke du kigger dig lidt ekstra omkring for at forsikre dig selv om, at der er andre alternativer, hvis nu? Ja, jeg kender bare mig selv med sådan noget..

03 september, 2007 20:40  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Kan godt se, hvad du mener, men nej - sådan er det heldigvis ikke. For når sandheden skal frem, så kigger jeg jo egentlig dybest set efter ét bestemt par skuldre og én bestemt brystkasse, selv om det er noget pjat, fordi ham, der ejer dem, befinder sig meget langt fra mig...
Jeg går nok lidt og sammenligner. :-) Og finder til stadighed ud af, at jeg er hos den rigtige. - Som dejligt nok på tværs af geografisk afstand og "semi-pause" og hvad har vi ikke lægger skjul på, at jeg osse er savnet... *bredt smil*

03 september, 2007 21:01  
Anonymous Anonym sagde...

Skønt. Det kender jeg godt. Jeg kan også vende mig efter en, der lige har den samme gang, den samme højde eller figur. Ikke mænd, jeg ellers ville kigge efter. Men mænd, der minder mig om ham.

Det er i øvrigt sjovt, hvordan ens idealer ændrer sig. Jeg synes jo, at han er perfekt, som han er - og jeg tager mig selv i, at bedømme andre mænd efter samme standard. At han sætter standarden for hvad idealet er. I mit hoved. Selvom idealet måske har været et andet før i tiden.

Kærlighed gør blind? ;)

03 september, 2007 21:26  
Anonymous Anonym sagde...

Jeg tror personligt ikke på der er noget der sætter begrænsninger på hvornår man kan kigge lidt ekstra efter det modsatte køn (eller samme hvis man nu synes det er skægt). Personligt har jeg det nok lidt på samme måde for tiden, om end af nogle meget anderledes grunde :-D.

Men savn kan gøre meget, og et ønske om at se en kan gøre at man finder ekstra mange ligheder som lige skal kigges efter i sømmene

03 september, 2007 22:36  
Blogger Lommen sagde...

@Toke:
Så længe det er savn på den gode måde, så klager jeg absolut ikke. :-) Og måske skal vi snart ud og kigge fremmede mænd og damer sammen? ;-)

03 september, 2007 22:43  
Anonymous Anonym sagde...

Jamen, så ses vi ved vaskemaskinen!

Har forsøgt at google efter en ÿubercoool wörterbuch, aber der var udsolgt i Aldi.

Men syntes du skulle kigge her:

http://www.aamosen.com/pMachine/images/uploads/aamosen/kage080205.jpg

03 september, 2007 23:03  
Anonymous Anonym sagde...

Bare nyd det! Det lyder skønt!

04 september, 2007 00:15  
Blogger Lommen sagde...

@Den pseudo-anonyme Juncker-smutter:

Hov - jeg synes, du slæber kontekst fra tidligere kommentartråde med ind her? Men: Ordnung muss sein, du! ;-)

P.s. Din url virker ikke.

04 september, 2007 00:44  
Blogger Lommen sagde...

@Iduna:
Det ER skønt, og jeg nyder det skam. Meget. :-)
Kan ikke lade være med at tænke på, hvordan DU har det lige nu, selv om jeg ikke kender dig... Håber oprigtigt talt, at du om ikke alt for længe kan lave samme trick som jeg og finde tilbage til livsglæden. :-)

04 september, 2007 00:47  
Blogger Juncker sagde...

Ligner jeg en kommentartråd, konteksten har slæbt med ind?

Træls med URL, der var elgz, (ord fra dansk pseu-dordbog, stod efter "ekckcstacy", og før "Emmenthaler", der næsten er lige så feminin som undertegnede)dømt smørkage.

Og, jo faktisk havde jeg tænkt mig, at svare seriøst på dit indlæg. Bare for at ødelægge den goe (efter "God, Oh" før "Gold, Abba" stemning.

Se selv:

Jeg syntes det er godt, at høre der er nogen der sætter pris på efterårets komme. Det må være godt, at have den slags overskud, i nogle dage hvor folk brokker sig over kulde og blæst - i stedet for bare, at tænde et par stearinlys. Og, se hvor tanken fører dem hen - fx langt udenom Danse Grand Prix og Danmarks Sødeste Hund. Nå, men - det var kærlighed vi kom fra. Stearinlys og kærlighed hænger bare sammen i min verden. Det samme gør hjemmebagte boller med kakao, i stearinlysets skær. Og, en Shrek-bred brystkasse, er garanteret god, at hvile ud ved. (Uden selv at have prøvet det. :-)

Gode skuldre er skabt til at ælte bolledejen, og brystkassen har jeg henvist til ovenfor. Sæt dig ned i sofaen, tænd lysene, og vent på det nybagte. Ikke fordi du har bryster, men fordi akademiker-humor, føler sig godt hjemme hyggeligt selskab


Pas godt på din livsglød, og din akademiker-tørre humor. Det er sådan nogen som dig, der gør livet lidt mere chili i hverdagen. Bare spørg hunden i Ægirsgade.

--
Juncker

04 september, 2007 01:23  

Send en kommentar

<< Home