onsdag, september 05, 2007

Og festen fortsætter...

... aj, men altså det dér Michael Carøe-reklame på Gmail var da bare det rene VAND, må jeg konkludere!

Tog hjem fra fødselsdag hos Bedstevennen med vildt god overskudsfølelse i hele kroppen. Ting går, som de skal for tiden, og jeg er nyforelsket i min kæreste. *Bredt smil*

Og så skal man lige hjem og tjekke mail og på hovedet i seng, og hvad dukker op ude i højre side af skærmbilledet?

Permanent hårfjerning
2 første behandlinger 25% derefter 40% på efterfølgende behandling.

Tykke Kvinder
Mødestedet for alle store mennesker i både hjerterum og krop.

Mega tilbud lolitadukker **)
Spar op til 50%

DANG! Nattesøvn spoleret!
Styr lige skanningsmaskinen dér - så mærkelige er mine mails sgu heller ikke! :-S

Lommen - men jeg får mig nu tit et godt grin over de dér reklamer!


**) Jeg har med vilje fjernet links og henvisninger til hjemmesider, da dette ikke er ment som en reklameblog.


10 Comments:

Blogger Juncker sagde...

Det er sgu ellers nogle heftige mails, du får sendt rundt, hvad? :-)
Mit uskyldige biograf-eksempel falmer en del, i sammenligning med dine reality-eksempler...
Eller også er det bare nogle far out nøgleord, reklamekunden har påhæftet deres adverts.

Stod der noget noget flødeskum eller besøg i Zoo i dine mails?

Hele denne snak, har i øvrigt givet mig den dårlige vane, at lige..... kigge ud i siden af min Gmail, og se hvad der dukker. Vil jeg godt holde op med det?

Rigtig god onsdag,

Juncker

05 september, 2007 08:44  
Anonymous Anonym sagde...

Hey.. hvad forventer du af dine læsere. At vi ville være HELT vildt ivrige efter at klikke os ind på reklamer for lolita dukker og permanent hårfjerning?!.. :p

Tak for tilliden.. eller noget.

05 september, 2007 09:43  
Blogger Lommen sagde...

@Cphn:
Altså de er åbenbart osse noget heftigere, end jeg selv havde vurderet dem til at være, kan jeg så afsløre. ;-) Men okay, et par stykker i går indeholdt ordet 'flirt'. Og jeg skrev med én, om et kursus, han snart ska' på, og vi havde gang i nogle ret underholdende gisninger om, hvad det kursus måske-måske ikke indeholdt. Intet om flødeskum eller zoo, dog.

Øhm... Man kunne indvende, at hele denne blog ER én stor dårlig vane, frembragt af en kvinde med mange (dårlige?) vaner, så... Lev med det, Juncker Jucks (ka' du huske ham?)

@Lenore:
Hahaha! Hvor er det fantastisk set! Slet ikke selv tænkt tanken, må jeg - heldigvis - tilstå, at mine læsere skulle ha' interesse i de reklamer.
Var nu bare info, hvis nu folk, der kender Gmail, syntes, at mine (lidt amputerede) eksempler så underlige ud.
Men hør, jeg mangler lidt en SMILENDE smiley i din kommentar. Nu er De vel ikke blevet vrangvillig, Frk. Lenore (dit alias frister bare sådan til wanna be adeligt koketteri ;-))

05 september, 2007 14:42  
Anonymous Anonym sagde...

@Lommen
Er :p ikke også en slags smil..? (Sådan ét, jeg rækker tunge, mens jeg smiler, fordi jeg kunne ikke helt finde ud af, om det var bedre at blinke - smil?)

Anyway, hvor ser du det adelige i 'Lenore'? Jeg er nysgerrig. Wannabe adelig er der intet galt med i min verden. Men jeg har det faktisk fra et Edgar Poe digt (The Raven) og det første der dukker op, når man googler det er en tegneserie (Lenore - The Cute Little Dead Girl)..

Tjek billede ud her: http://imagecache2.allposters.com/images/pic/ATA/25723RD~Lenore-Posters.jpg

Måske skulle jeg sætte det op på bloggen?? ;)

05 september, 2007 15:25  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:

Jeg tror såmænd bare, det er, fordi det minder mig om Leonore Christine, at du er blevet lidt halvadelig og fin i kanten oppe i mit hoved. :-)

Din url virker ikke. Kan du ikke lægge billedet op på din blog? :-)

Og jo - den dér række-tunge-ting forbinder jeg osse med sjov og smil. Var nu ikke så voldsomt meget i tvivl... ;-)

05 september, 2007 15:35  
Anonymous Anonym sagde...

Har lagt det op... indtil videre. Er det bedre end det gamle?? ;)

Jeg tror, blogger er skidt til at skrive URLs i. En del af den bliver vist ædt af marginen.

05 september, 2007 15:40  
Blogger Juncker sagde...

@ Lommen

Hvorfor ikke bare folde den helt ud, og sige livet er en stor dårlig vane. Det gode ved netop denne vane er, at man kan komme af med den. På mange sjove måder, nu jeg tænker lidt over det. Lidt dybsindig tøsesnak?

Ang. Jul På Slottet, vil jeg gerne påpege at Kim Veisgaard (11/9-54) hed Junker Juchs. ;-)

@ Leonore & Lomme

Man kan godt se linksene (?) - Jeg vover mig ud i en forklaring (sådan helt forfra pædagogisk):

Klik dig ind på Baglommens Blog, og vælg at skrive en kommentar til "Og festen fortsætter..." Klik derefter på det orange link ("Og festen fortsætter...")øverst oppe. Nu kommer Lommens indlæg på en side for sig. Scroll derefter ned efter indlægget, for at se kommentarer og Lenores link.

Samme procedure kan(vel)med succes overføres til alle andre af Lommens indlæg.

05 september, 2007 16:01  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Tjekker lige dit foto senere.

@Juncker Jucks:

Tak for lektion 1 i "Sådan anvender du Bloggers brugerflade"... :-P Jeg HAR skam set hele linket og kunne bare ikke få det til at virke.

05 september, 2007 16:05  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Hahaha, var lige inde og lure på dit billede. Var nu ellers osse ret vild med dit gamle, men det her fik mig altså til at grine.
Som kvinde skal du jo altid overvejes, hvor seriøst, du vil tages og blah, blah, blah... Jeg synes, du skal beholde det her! :-D

05 september, 2007 16:43  
Anonymous Anonym sagde...

link virker for mig. har du summet for meget med din comp. :-)

og så skal jeg nok lade være med at skrive mere om links.

--
JJ

05 september, 2007 16:54  

Send en kommentar

<< Home