fredag, september 07, 2007

Så vær dog ærlige for f.....!

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen:

Når folk bliver vrede og/eller irriterede, kan de/I så for dylan ikke fortælle det til den/dem, som det drejer sig om??!

Alt for tit oplever jeg, at folk enten holder det inde (og så kan det alligevel mærkes på en eller anden måde) eller fortæller tredjepart om irritationen.

Jeg orker det ikke! Jeg orker ikke at finde ud af den slags tusind år senere (ofte tilfældigt). Jeg orker ikke at finde ud af at ting i dén grad har hobet sig op hos den her person, uden at man rigtigt har vidst noget. Tag nu ansvar for den vrede!

... Og lad os så få en snak om tingene og få det ud af verden.

Lommen - hvorfor skal jeg respektere en vrede, som dens ejermand ikke engang anser for vigtig nok til at han selv "stands up for it"?

Men bortset fra det: God fredag til alle! :-) Jeg skal ha' veninden til ost og rødvin, så ingen smalle steder her. :-)