mandag, september 24, 2007

En grøn plante og en god øl...

... var så, hvad kæresten mente, der skulle til, da han stod og ville forkæle sig selv oven på en dårlig dag...

Hm, hvilken type mand er man mon så??

For mig selv er det så i øvrigt sidst på måneden, og jeg kan alligevel ikke rigtigt komme i tanke om noget i supermarkedet, der skulle kunne kompensere for, at jeg fra 1. januar ikke har noget at bo i, så jeg tror bare, jeg opgiver og "hygger" lidt videre med specialet... *suk*

På den gode side skal jeg snart se min søde elskede OG har haft en rigtigt rar samtale med min far i dag.

Lommen - jeg finder vel en løsning, det gør man jo...

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Ærgerligt med boligen. Det værste er altid uvisheden. Men mon ikke, du finder noget. Ellers finder man jo ud af, hvem der er ens gode venner.. :)

Og lækkert med kæresten.

24 september, 2007 20:44  
Blogger Lommen sagde...

@Lenore:
Lige præcis - uvisheden om den slags større ting *gyyys* Jeg HAR skam været i gang med at lægge en slagplan nu, så jeg hurtigst muligt kan slippe af med den, uvisheden. Måske den plan på længere sigt bringer helt usete fordele med sig...? *Krydser fingre*

Kæresten: Jep - du kan godt gå hjem og lægge dig med dit "langdistance"-forhold, du! ;-) Har ikke set Skuldrene i cirka seks uger. :-(

24 september, 2007 21:26  
Anonymous Anonym sagde...

Kunne godt læse ud af dine indlæg, at der er gået lang tid. Og jeg synes det er hårdt at være weekendkærester! Puhaa, tror ikke jeg ville kunne klare seks uger.

Men tit er man jo stærkere end man tror. Kan være du kan give mig nogle tips, når engang min kæreste skal udsendes, og det så drejer sig om seks måneder. Laaang distance. :(

24 september, 2007 21:59  
Anonymous Anonym sagde...

Årh sådan noget boligrod, er lige til at tage pippet fra en! - Det er slet ikke til at holde ud!
- grøn plante og øl???

25 september, 2007 11:11  

Send en kommentar

<< Home