onsdag, juli 18, 2007

Dating-mail

Tænk at det er kun nogle måneder siden, at jeg sad og helt seriøst tænkte tanker som fx: "Jeg finder aldrig en kæreste igen. Suk."

Jeg var jo sidst i tyverne, var pludselig blevet single og syntes til min egen forskrækkelse, at jeg havde udtømt de muligheder, der var for at finde en sød fyr ad de "sædvanlige velkendte kanaler" (altså de steder, jeg færdedes til daglig, fritidsinteresser og venners venner).
"Hvor fa'en går man hen?", tænkte jeg - sammen med mange andre (tilsyneladende lige så forhåbningsløse) eksistenser, der åbenbart havde fået samme fantasiforladte idé som jeg:

Til sidst så jeg nemlig ingen anden udvej end netdating. Og ja, det var sgu lige så desperat, som det lyder. Udvej. Jeg havde altid forsvoret, at jeg sku' blive nødt til den slags (kan I høre indignationen og Dronning Margrethe-forargelsen? Vi snakker om mig! ;-)).

Men ja, det var lige netop sådan, jeg følte det: At jeg var nødt til det. Og kors, jeg rendte på nogle mærkelige typer - men egentlig mest de søde og røvkedelige! Ingen kæreste til mig gennem netdating, som hurtigt begyndte at hænge mig ud ad halsen som en eller anden morgensur ånde efter en druktur.

Nu sidder jeg så her hos min dejlige kæreste og skriver på specialet (når jeg altså ikke lige skriver blogposter ;-)), solen skinner, og vi er godt og uskadt igennem en krise af de værre. Om lidt buldrer espressokanden på komfuret og udsender en svag fløjten. Jeg tror, den betyder, at kampen er slut...

Kort sagt: Hvor er det dog *skønt* bare at kunne slette lortet, når der endnu en gang dumper reklamemail ind fra en dating-portal, som jeg engang følte, at jeg ikke kunne afvise at prøve, for *tænk* nu... Hvis nu...

Lommen - er det virkelig ikke længere siden?

6 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Hvor har du fundet sådan en henne?

:-) Lau

23 juli, 2007 18:21  
Blogger Lommen sagde...

@Lau:
Hvor har jeg fundet hvad? Kaffekanden? Dating-portalen? Kæresten?

23 juli, 2007 22:06  
Anonymous Anonym sagde...

Hehe, kan kaffekanden og kæresten findes i en samlet pakke og uden datingportalen?

Jeg er vist bare selv af træt af, at denne sommer ikke har vist sig at byde på hverken mænd eller kaffe - men mest af alt regnvejrskakao...

/Lau

24 juli, 2007 00:57  
Blogger Lommen sagde...

@Lau:
Øv, hvorfor er der ikke noget link på dig? Bliver da nysgerrig - om ikke andet så for at se, hvad og hvordan du mon ellers kommenterer andre steder i Blogland... :-)

Regnvejrskakao lyder nu ellers godt - drak faktisk selv en kop i går, og jeg er ellers næsten for gift med min espressokande til den slags udenoms-ægteskabelige eskapader.
Kanden har da osse hylet en god del af dagen i dag... ;-)

24 juli, 2007 01:03  
Blogger Laura sagde...

Ok indrømmet - ved ikke lige hvordan jeg gør det med at lokke ind eller bekendte kulør: spar 10 ;-) Men pørver nu med min gmail - Mon så jeg kan trackes ?!

24 juli, 2007 14:00  
Blogger Lommen sagde...

@Laura:
Hov - du skiftede jo køn midt i tråden?! :-D Var ellers lige ved at tilbyde dig et par af mine veninder (men forvirredes lidt af, du snakkede om manglende fyre tidligere. Man er vel konservativ... ;-))
Derudover: Hm... Dit link leder mig bare til en side med meddelelse om, at du ikke kan findes. Hvad er din blog-adresse?

24 juli, 2007 15:31  

Send en kommentar

<< Home