fredag, juli 13, 2007

"Hvordan har du det?"

Variationer over "hvordan har du det?"-spørgsmålet til mig inden for de sidste par uger:

"Nå, hvad så, Pernille? Hvordan går det i Kaos?" (Fint - tilstanden stabilt ustabil...)

"So Pernille, how's life in that Hollywood-sort-of... thing you are living?" (Hey fister - Hollywood-film ender sgu da altid tomme kalorier lykkeligt! Gør de ikke? Mit liv er en skål Fibersund uden yoghurt; røvsygt at spise og tager hundrede år at fordøje...)

"Hvordan står det til i udmattelsen?" (Gaaaab - tag det ikke personligt; det er ikke, fordi du keder mig...).

"Hm... Stadig op og ned i menageriet eller hvordan?" (Kan godt være, jeg svinger meget i humør - men du bruger ord som 'menageri'...!)

"Har du rent faktisk tænkt dig at overleve det dérsens "liv", du fører p.t.?" (Tja... Jeg har ikke planlagt selvmord. For nylig. Plejer osse bare at komme for sent til det fastsatte tidspunkt...)

Lommen - det går fint, tak (og resten klarer min humor...)

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

"Mit liv er en skål Fibersund uden yoghurt; røvsygt at spise og tager hundrede år at fordøje.."
Hvor rammer det også bare plet på mit liv!! - synes bare, at der er kommet lidt vel mange skaller i min skål... og hvergang jeg tror, at NU er jeg nået ned til den lette yoghurt, så hælder livet mere müsli i min skål... Flere kerner og ingen tørrede bananer...

14 juli, 2007 12:19  
Blogger Lommen sagde...

@Iduna:
Jamen, i så fald ønsker jeg dig mange tørrede bananer - eller noget *skævt smil*
Ja, jeg følger jo med ovre hos dig og kan godt høre, du har det meget hårdt. Mig skal du nu ikke ha' ondt af. Det HAR været hårdt på det sidste, men som du kan høre, er jeg - forhåbentlig - ved at være dér, hvor jeg kan ta' min absurde humor til hjælp og på den måde holde mig nogenlunde oven vande.

14 juli, 2007 13:30  

Send en kommentar

<< Home