onsdag, juli 11, 2007

SMS-rod

Min mobil er irriterende. Jeg modtager ofte den samme sms utallige gange - til gengæld viser det sig jævnligt, når vennerne undrende spørger, hvorfor jeg ikke svarer, at der er en del beskeder, jeg aldrig modtager...

"Nå", konkluderede den venlige supportmedarbejder i mit teleselskab, "så ska' du nok ha' opdateret softwaren i din telefon."

Jaså!
Men det kræver altså bare min kære fon på værksted i fjorten dage. Fjorten dage??! Og jeg har ingen reserve. Orker jeg at tage i sommerhus uden at kunne hverken ringe eller sms'e? Jeg skal da kunne skrive til folk, hvordan det er at bo i vandkanten lige netop nu, jeg skal da kunne sige godnat til kæresten, og hvad nu hvis min moar vil vide, hvordan jeg har det? Jeg skal da... dét skal jeg da!
Og hvad med vækkeur - det sidder jo osse i fonen! Well, måske savner jeg ikke lige netop dét meget...

Den ryger til reparation efter ferien. Punktum.

Lommen - hellere usikker fon end ingen fon