torsdag, juni 21, 2007

SÅ har man altså blogget for meget!

Kender I det, hvor man i vågen tilstand har sådan en slags mareridt? Man forestiller sig nogle ting, og så tager tankerækkerne bare fart, og lige pludselig sidder man lettet og tænker: "Godt, det ikke er virkelighed!"... Sådan en tankerække havde jeg i går aftes.

I min "drøm" viste det sig pludselig, at én, der havde kommenteret længe på Kontorchefens blog, i virkeligheden var hans kone, som lurede på ham og den blog, han troede, han havde i al anonymitet. (En eller anden jokede vist med det på hans blog i går, så det er nok dét, der har sneget sig ind her).

Well...

Der blev eddersatme en farlig kommers, da hende konen opdagede, hvordan hendes mand bloggede og kommenterede! Og den arme mand bloggede efterfølgende løs om, hvor mange "skældud" han fik, nu hvor hun havde opdaget hans blog, med alt hvad det indebar af billeder af *pardon my french* nøgne patter, stramme balder og saftige historier. Det var faktisk lige før, det var lidt skægt at læse med, må jeg skammeligt tilstå. Fordi det virkede så surrealistisk, fordi han nærmest bloggede live. Man fornemmede klart, at han sad og tastede løs, mens konen råbte og skreg lige ved siden af ham.

...

Tankerækken stoppede, netop som det gik op for mig, at jeg vidste, hvem han var i virkeligheden, og at jeg engang havde været på date med ham... (Ja, altså i tankerne, ikke?!)

Lommen - tankestrømme værre end reality-tv... :-S

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Stof til eftertanke, og så endda helt uden stoffer!

21 juni, 2007 13:30  
Anonymous Anonym sagde...

Idé til min næste bog: Man blogger, fordi han keder sig i ægteskabet. Møder kvinde på nettet - de falder i snak osv.osv. - historien udvikler sig ... hede fantasier, forelskelse .... bla-bla-bla ... det viser sig, at kvinden er han egen kone, som også blogger fordi hun keder sig i sit ægteskab. Osv. Osv. ...

Nogen der ved, om den bog allerede er skrevet??

25 juni, 2007 10:25  
Anonymous Anonym sagde...

Heeey rettelse:

Ikke "man blogger" - men "MAND blogger"

!!

25 juni, 2007 10:26  
Blogger Lommen sagde...

@Beo:
Stoffri med stof nok til mange historier...

@Helle:
Hm... Jeg vil skyde på, der er skrevet indtil flere (lufthavns)romaner efter det plot. Men jeg tør ikke lægge hovedet på... nuvel... bloggen. :-)

25 juni, 2007 12:57  

Send en kommentar

<< Home