torsdag, april 26, 2007

Pizza og undertøj

Det kan godt være, jeg er sent på den - det kan godt være, jeg egentlig er alt for sulten til at vente, men det skal ikke afholde mig fra at kaste mig over pizzabageriet NU. Gorgonzola, here I come!

Og til dig, der har søgt på "pikant undertøj i gamle dage" og er kommet ind på min blog, må jeg skuffe: Aner intet om det og har - så vidt jeg husker!? - ikke blogget om det. Nogensinde. Men du kan da kigge forbi til et stykke pizza. Evt. serveret i en f-skål*. Eller noget. Hvad si'r du?

Lommen - kom ikke og sig, jeg ikke nurser min(e) læser(e)!

*) Går ud fra, alle er lige så sultne som jeg

6 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

hehe.. kan se dine besøgende er lige så underholdende som mine :)

26 april, 2007 21:04  
Blogger Lizelotte sagde...

En F-skål!! *gisp* *skuler misundeligt*

Men ok - den kan rumme en orn'li skudefuld pizza...

26 april, 2007 22:57  
Blogger Lommen sagde...

@Alice M:
Godt at ingen bliver forsømt! :-)

@Lizelotte:
Nu var der jo ingen, der sagde, at det rent faktisk ER min skål-størrelse... :-) Den slags informationer kommer vist ikke op på bloggen her... !-)

26 april, 2007 23:14  
Anonymous Anonym sagde...

Hvis jeg søger på stor hvid frotte morgenkåbe og nøgenk kvinde, inveterer du også på pizza hos dig.

27 april, 2007 09:24  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Altså dig og dine morgenkåber, hr. Kontorchef *ryster smilende på hovedet*
Nu ejer jeg ikke en morgenkåbe - hvis det endelig skal frem, så kan jeg faktisk bedre lide at tusse nøgen rundt for mig selv. Men et stykke pizza kan vi snildt klare - og den er sgu GOD. :-) Skal osse ha' til frokost i dag. Hvis du kan være her om en times tid eller to, så... Men husk nu: Der er anstandsmænd på ;-) Bor jo sammen med en flok gutter, der passer godt på mig. :-)

27 april, 2007 10:51  
Anonymous Anonym sagde...

Vi finder et andet sted baby

27 april, 2007 10:59  

Send en kommentar

<< Home