lørdag, april 28, 2007

Pensionist-post #3

Er der mon en regel i en eller anden lovsamling, der siger, at nye - meget unge - beboere i et bofællesskab altid skal spille vanvittigt høj, vildt lam musik de første nætter, de endelig er fri for Far og Mor?
Vi snakker trommemaskine og de samme enerverende tonesekvenser igen og igen og igen - samt i det aktuelle eksempel højlydt syngen med. Tror dæleme, det er næste generations Johnny Reimar, der er flyttet ind!! *Ydrk* Hvis der altså overhovedet er nogen, der kan huske, hvem han er... *æhm*...

Kan jeg godt nok ikke mindes, at jeg fejrede min uafhængighed sådan, da jeg i tidernes morgen flyttede hjemmefra.

Heldigt at jeg i sagens natur er ved at være så døv, at jeg snildt kan sove fra det...

Lommen - næh se, det er ikke som i MINE unge dage... !-)