onsdag, april 11, 2007

Nysleben kampgejst

Hm... Har jeg nævnt, jeg bor lige op og ned ad ikke bare én, men TO søer? Har jeg nævnt, der er meget forårsagtigt her for tiden? Men der er altså en enkelt dårlig side af foråret her:

Havde fuldstændigt glemt, HVOR mange meget summende insekter, der lever ved søer... Havde ganske fortrængt, hvor meget kryb man kan nå at lukke ind ved bare en halv times udluftning på disse kanter - i fucking april måned!?!? *Gisp* Får ikke et øjebliks ro i nat. Måske jeg sku' ta' konsekvensen og - ligesom min bror gjorde et særligt slemt insektår for et par sæsoner siden - sove i entréen, hvor han kunne være i fred...?

Lommen - what's all the buzz about?

2 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

Hvad med et fluenet - når nu du er så lækker at insekterne ikke kan la' dig være?? Det ser jo osse lidt trope-prinsesse-agtigt ud...

12 april, 2007 14:32  
Anonymous Anonym sagde...

jeg har ladet mig fortælle at man bliver imun, hvis man bare en gang for alle får myggestik nok!

måske det var en ide der kunne bruges?

Spunky

15 april, 2007 18:17  

Send en kommentar

<< Home