tirsdag, april 10, 2007

Lommen - nu som coach

I eftermiddag skal krudtet så bruges på at hjælpe en anden med opgave, nemlig min bror, som læser HA og har fået rodet sig ud i en lidt for "snakkende" opgave (hvilket hos HA'erne vist vil sige 'humanistisk', så dét må jo være mit bord, ikke...? ;-)).

Jeg troede ellers, jeg ville føle, at jeg druknede lidt i opgaver, når jeg nu selv sad med min til op over begge mine fine, små ører. Men tænk, jeg sidder egentlig mest og tænker, at det bliver dejligt forfriskende at kigge på nogle sider, jeg ikke allerede har siddet med snuden i i flere måneder...

Og min bror er meget taknemmelig for, jeg vil hjælpe - han har lovet en dag at give middag til gengæld. Dét er da bare en god handel!

I aften skal jeg ud at spise med en veninde, som jeg ikke har set nogen tid

Lommen - altid godt med lyspunkter forude