torsdag, april 12, 2007

Min nabo holder mig vågen om natten

Ja, og dét er der sådan set hverken noget spændende eller nyt i...

Min stakkels græske nabo er evigt forkølet og tilmed temmeligt allergisk over for alt muligt i luften og i fødevarer, så gennem væggen kan jeg ofte høre ham bande og svovle på sit modersmål, når han for tyvende gang er ved at blive kvalt i sin egen hosten på grund af - tyder alt på - vilde mængder af slim og snot. :-/

Véd godt, at nogle finder det åh så ucharmerende, hvis man kan høre naboers toiletbesøg. Men jeg må indrømme, at jeg klart synes, det er at foretrække i forhold til ufrivillig vækning både kl. 03, 04 og 05, når snotharker nummer tyve kræver sine ofre...

Nu er pollensæsonen så i fuld gang. Need I say more...?

Lommen - mere medlidende end irriteret