onsdag, april 04, 2007

Lys

Min bror og jeg har brugt den sidste halvanden time med at trave i den flotteste natur ved den ene af de to søer. Med al den lækre ost vi spiste til frokost, var lidt motion vist osse påkrævet... ;-)

På sådan en dag hvor man øjner de første anemoner og overalt ser planteknopper nær ved at briste i solskinnet, føler jeg en sådan lettelse og harmoni indeni, en sådan svulmende lykke, at jeg lige så godt kan opgive at bruge noget så dødt som ord til at indfange stemningen... Jeg konstaterede bare den dér lettelse, og som det ind imellem er, gik det først ved lettelsen op for mig, hvor nervøs jeg har været: Nervøs og ængstelig - for at lyset aldrig kom igen.

Nu er det her. Jeg klarede det endnu engang. Dette hæslige vintermørke, som i år ikke engang var så hæsligt som ellers.

Lommen - endelig

4 Comments:

Blogger Lommen sagde...

@Maria:
Ja, jeg bruger for meget tid ved computeren, fordi jeg slider med specialet. Og så ryger der nemt nogle overspringshandlinger med, hvilket kan føre til megen blogging... *ahem*

Ser bedst siden i FF, ja. Og jeg ved, at det gør flere andre osse. Bruger du selv FF? I så fald undrer det mig, hvis der er problemer.

04 april, 2007 16:33  
Anonymous Anonym sagde...

Ja... du klarede det sgu. Og hvor er det skønt med forår, lys og varme. Det kan da kun blive en fantastisk sommer...

04 april, 2007 18:21  
Anonymous Anonym sagde...

Hvor får man ny energi mår man mærker foråret. Det dufter også. Ja lyset. Det ændre vores humør. Enten om du snakker forår i naturen eller i dit sind :-) God påske Pernille

04 april, 2007 22:30  
Blogger Lommen sagde...

@Space:
Noget tyder helt klart på det - hvis jeg så osse får afleveret mit speciale, så...

@Kontorbossen:
Naturen - mit sind... Same, same... Jeg er et meget lykkeligt, meget taknemmeligt menneske i disse tider. Osse god påske til dig, Lurifax! :-)

06 april, 2007 14:30  

Send en kommentar

<< Home