onsdag, april 04, 2007

Bange for blomster?

Det kan godt være, at visse kvinder synes, det er for meget at få blomster af en fyr. Det kan godt være, de synes, det er corny at få den slags gammeldags kærlighedserklæringer.
Jeg tænker nok lidt, at det er de samme kvinder, som ikke helt tør indrømme, hvor vilde de egentlig er med den her fyr - som er lidt bange for følelser, deres egne og fyrens. Men det passer nok ikke. Jeg forstår bare ikke, hvorfor de dérsens blomster eller serenaden uden for vinduet er så skræmmende eller "for meget", hvis man virkelig er glad for fyren. I må meget gerne forklare mig det.

Indtil da sidder jeg lige og glæder mig inderligt over, at jeg i dag har fået blomster. Ganske vist på nettet - men det er stadig med til at gøre min dag endnu bedre, end den var i forvejen. Og det siger ikke så lidt.

Lommen - sig det med ord, blomster og alt muligt andet

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Forstår det heller ikke. Jeg kan også godt lide at få blomster, og er de fra en jeg holder rigtigt meget af, bliver jeg da bare endnu gladere for blomsterne.

04 april, 2007 12:58  
Blogger Lommen sagde...

@Szabo:
Netop - det er lige sådan, det er. Folk er mærkelige! ;-)

04 april, 2007 15:46  
Blogger Lizelotte sagde...

Det er fedt at få blomster, især når det er en overraskelse.

De der "pligt-blomster" er ikke så fede. Som i nå-nu-har-vi-været-kærester-i-2-år-så-jeg-skal-have-blomster.

Og hvis en fyr bliver lidt for nu-skal-du-have-blomster-HELE-tiden ... så kan det godt blive lidt overvældende.

Der er så meget jeg hellere vil have end blomster. Kærlighed, for eksempel. Et blik, der siger at vi hører sammen. En hånd på ryggen, hvis jeg er nervøs. Opbakning.

Men blomster engang imellem er bestemt også ok...

04 april, 2007 17:48  
Blogger Lommen sagde...

@Lizelotte:
Som antydet i min tag line, så synes jeg, man kan vise sin kærlighed på SÅ mange måder. Og den ene behøver bestemt ikke udelukke den anden. Håber jeg da ikke...! :-)

04 april, 2007 17:50  

Send en kommentar

<< Home