lørdag, marts 31, 2007

Løbet tør

Gad vide, om det kun er mig, der ankommer til min bopæl omkring midnat efter nogle dage på farten kun for at opdage, at jeg

-ikke har mere mad (herunder mælk, som jeg på det nærmeste er afhængig af)
-ikke har mere rent tøj (herunder undertøj - og jeg skal til frokost/fest i morgen...)
-ikke har mere toiletpapir
-(for længst) ikke har flere penge på mobilen og risikerer at få den lukket, fordi mine legatpenge først går ind på min konto på f.....g mandag

???

Nå, men nu må jeg så sidde her dødtræt og vente på, at vaskemaskinen snotter sig færdig... *bander*
Men der er dog én god ting, som udligner alt det ovenstående, der jo til syvende og sidst bare er bagateller: Jeg er i et dejligt humør og véd, at det nok skal gå. Alt sammen. :-)

Lommen - træt og fortrøstningsfuld

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Selvfølgelig går det altsammen. Det gør det altid. På en eller anden forunderlig vis ;o)

31 marts, 2007 01:26  
Blogger Lommen sagde...

@Anita:
Ja,det gør! :-)
Den her post var nu osse mest et lille selvironisk smil over mig selv og min umiddelbare knottenhed. Heldigvis er det svært for mig at blive rigtigt irriteret over den slags. :-)

31 marts, 2007 02:28  
Anonymous Anonym sagde...

Det er vist en universel lov at man mangler en hel masse ting når man kommer hjem efter en tur :-).

Se det fra den lyse side, i aften mangler du ikke længere whisky (eller godt selskab forhåbentligt) ;-).

31 marts, 2007 09:23  
Anonymous Anonym sagde...

Sæt noget godt jazz på, drik en god rød vin. Luk øjnene og drøm....

31 marts, 2007 20:56  

Send en kommentar

<< Home