torsdag, marts 22, 2007

YES!

Forleden knoklede jeg jo for at overholde endnu en speciale-deadline.

Afleverer noget materiale til min vejleder cirka hver anden eller tredje uge. Jeg fastsætter selv mine deadlines, og derfor er det så meget desto vigtigere for mig og min stolthed, at de tidsplaner overholdes til punkt og prikke. Foreløbig er det lykkedes, selv om det ind imellem holder hårdt...

Det er ikke alt det afleverede materiale, som skal indgå direkte i det færdige speciale, selvfølgelig ikke. Det er jo bestemt ikke meningen, at min vejleder skal ha' rettet hele specialet, før det afleveres. :-) Så ofte er det arbejdsplaner, udkast til undersøgelsesmetoder, argumentation for, hvorfor jeg anvender en bestemt teori osv. som ryger af sted på mail.

Anyway.
Afleveringen forleden var ret afgørende. Og nu har jeg så allerede fået svar fra min heldigvis altid effektive vejleder. Deri stod bl.a.:
"NU er der virkelig kommet facon på det! Det ser rigtig fint ud."
Og så var der desuden et par konstruktive overvejelser, som allerede nu har fået mit hoved til at arbejde videre. Og dét kan et hoved altså godt gøre, mens man af lutter glæde danser rundt i sin lejlighed med TV2's seneste album for fuld drøn i stereoen...

Lommen - dagen reddet, endda før katastrofen indtrådte :-)

5 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

Bravo!
:-)

22 marts, 2007 15:21  
Anonymous Anonym sagde...

Dejligt at høre! Hvor er du sej, at det kører så godt. Det bliver jeg rigtig glad af at læse om. Og så er en vejleder, der både forstår at rose og komme med konstruktiv kritik heller ikke af vejen.
:-)

22 marts, 2007 15:25  
Blogger Lizelotte sagde...

Yeah! Godt gået!

22 marts, 2007 15:57  
Blogger Lommen sagde...

@Beo, Sine og Lizelotte:
Tak ska' I ha'! Dejligt med entusiastiske kommentarer til en glad post! :-)

Og ja, Sine, jeg har osse flere gange friet til min vejleder: Der er ikke mange vejledere som hende... !-)

23 marts, 2007 00:40  
Anonymous Anonym sagde...

Sådan Pernille, god gået.
Jeg elsker også at høre højt musik når jeg er glad.
God weekend Pernille

23 marts, 2007 12:22  

Send en kommentar

<< Home