søndag, marts 04, 2007

Nææææsten dér

Det er en god følelse... Osse selv om jeg ikke blev helt færdig. Jeg har knoklet løs i dag og er virkelig nået et stykke studiemæssigt. Det er desværre alt for længe siden, jeg har kunnet sige sådan.

Nu skal jeg "bare" ha' den forbandede forkølelse til at lægge sig. Lige nu tager den GODT nok noget energi fra konen. :-S Men okay - viljen er dér. Til at nå alle småtingene. Til at være med. Det er faktisk et ret vigtigt projekt for mig, det dér med at være med. Osse med de små ting, som imidlertid ikke er mindre, end at de betyder uendeligt meget for, om et menneske hænger sammen: Ordentlige madtider, ordentlige sovetider, ordentlig planlægning, motion. Nogle kalder det "faste rammer".

Men jeg har ingen faste rammer haft de sidste cirka tre måneder.
For af gammel vane har jeg nemlig gjort det, der desværre falder lige for: Bekymret mig om alle mulige andre og deres liv. Så vågnede jeg pludselig og opdagede, at der lå noget støvet og misligholdt ovre i hjørnet, som trængte til at blive lappet og vasket: Min tilværelse.

Kan nok være, jeg kom op og i gang!

Lommen - nu igen med omsorg for sig selv

3 Comments:

Blogger Lizelotte sagde...

Ja pas på dig, Pernille! Og god bedring...

05 marts, 2007 08:00  
Anonymous Anonym sagde...

Ja det er så nemt at klare andres problemer. Meget mere overskueligt og måske endda mere interessant. Ja man glemmer sig selv nogle gange. God bedring.

05 marts, 2007 12:03  
Blogger Lommen sagde...

@MMM (Min Midtjyske Mor :-)):
Gør, hvad jeg kan :-) - og blev hjemme i dag, da feberen ikke ville gå væk... Heldigvis er hjernen ikke mere udbrændt og sammenbrændt, end at der kan studeres.

@Kontorchefen:
Nu kan jeg godt lide udfordringer... så jeg vælger sjældent de problemer hos andre, som er NEMME at løse eller overskue :-S Ofte faktisk dem, der IKKE kan løses, eller som ikke er mit bord. Dét går jeg så ned på. Burde snart være klogere...
Men tak for dit 'god bedring'. Er så rart med den den slags småting i Blogland! :-)

05 marts, 2007 13:48  

Send en kommentar

<< Home