torsdag, marts 01, 2007

Lille-fredag

Nøj, det har været en uproduktiv dag! Har ikke fået lavet noget som helst af alt det, jeg skulle. :-( Men sådan nogle dage skal der jo osse være plads til. Og i morgen kan KUN blive bedre, hvad dét angår - har jeg lovet mig selv...

Anyway. Er lige kommet hjem fra en skøøøn gåtur, og synet af dén solnedgang ude over vandet ku' simpelthen ikke andet end gi' humøret et ordentligt nøk opad! Må altså snart ha' mig det kamera, så jeg kan dele den slags med jer - har nu endda fundet ud af, hvad det skal være for ét...

Og nu: Ud af hytten igen. En veninde vil vise mig en Nørrebro-café, jeg ikke har prøvet før. Det bliver superhyggeligt. Nej, hvor skal der pladres!

Ha' en rigtigt god torsdag aften derude!

Lommen - kvali-øl, here I come! :-)

2 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

He, jeg tænkte også "udvidelse af kampzonen" dér :-)

01 marts, 2007 20:36  
Blogger Lommen sagde...

@Maria og Eva:
Bare rolig - vi endte med at gå på bar inde i city i stedet. Vi tænkte så, at vi hellere måtte nyde det dejligt sikre område ekstra længe og blev ude hele natten. :-) Må hellere slutte mit svar her (er stadig lettere beruset og lyder i øvrigt som en havnearbejder, fordi der var så tilrøget på Andy's, hvor vi var - selvfølgelig til sidst. Heldigt, man ikke kan høre det her på bloggen... ;-))

02 marts, 2007 06:06  

Send en kommentar

<< Home