søndag, marts 04, 2007

Forbrydelsen

Ja, man må jo ligesom finde noget, der kan motivere én til at få læst en masse sådan en søndag eftermiddag med snot i hele kraniet - og hvad er da bedre end at tænke, at der skal være læst færdigt inden kl. 20, hvor jeg med usvigelig sikkerhed planter bagen i lænestolen for at se Forbrydelsen på DR1? Nøj, jeg glæder mig!

Jeg lover jer, min far grinede ad mig i sidste uge, hvor jeg så serien hos ham og min mor: Jeg gjorde nøjagtigt, som da jeg var lille - så programmet, men holdt under visse scener en pude nææææsten helt op for øjnene. Bare hvis nu, det sku' blive for slemt, ikke?

Jaja. Grin I bare. Jeg er ikke god til uhyggelige programmer... Og jeg véd godt, at nogle her vil indvende, at dette ikke er spor uhyggeligt. Det er jo dansk fjernsyn og sådan. Huh? Og dansk tv ka' åbenbart ikke skræmme nogen eller hva'? Hva' ka' jeg sige? I tager fejl!

Nå, men det var dén læsning jeg kom fra - eller rettere til...

Lommen - nu med motivation :-)