lørdag, marts 03, 2007

Jeg er a'så blevet så *atjuuu* 'nottet...

Det var ellers en rigtigt hyggelig og rolig aften hos Bedstevennen med god vin, kaffe og - den førnævnte lasagne, og så tog han såmænd ned og hentede småkager. Kun for MIN skyld *rørt*. Men det, der i aftes blot var en ruhed i halsen, er nu en tilstoppet næse og en mat følelse i hele kroppen... Øv altså nej, nu troede jeg ellers lige, jeg slap. :-(
Nå, men hvis jeg snorker for meget, må I lige prikke til mig, ikke?

Lommen
- dér røg den lørdagsfrokost med gymnasieveninden

4 Comments:

Anonymous Anonym sagde...

God weekend og god bedring. Snork du bare.

03 marts, 2007 11:28  
Blogger Lommen sagde...

@Kontorchefen:
Tak ska' du ha' - er ret sikke rpå, jeg har snorket. Går og pudser næse hele tiden. :-S
Til gengæld er humøret så godt, at jeg har besluttet at lave mig lidt ekstra god aftensmad. :-)

03 marts, 2007 15:53  
Anonymous Anonym sagde...

Arj, nu ikke osse dig!
Nå, vi skal jo nok igennem den dér mere eller mindre allesammen og så må det tage den tid, det skal tage. Rigtig god bedring Pernille :o)

04 marts, 2007 10:59  
Blogger Lommen sagde...

@Anita:
Tak, tak - jeg holder heldigvis fanen højt, fordi der trods snot i kraniet stadig er plads til glæde déroppe, mellem ørerne... Jeg er overbevist om, at sygdommen så hurtigere må overgive sig!

04 marts, 2007 17:11  

Send en kommentar

<< Home